کد خبر: ۹۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸

اقدامات سیاسی روزنامه دولت در آستانه انتخابات

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پس از اقدام سیاسی مدیران روزنامه ایران در آستانه انتخابات مبنی بر اعمال تغییرات گسترده در مدیریت دفاتر سرپرستی استان‌های این روزنامه،سرپرست این روزنامه در کرمان نیز از کار برکنار شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب در کرمان، براساس این گزارش تاکنون به دلیل مخالفت جدی مسئولین بخشهای خبر و آگهی روزنامه ایران با وقوع این امر و عدم همکاری با سرپرست جدید، تنها مسئولیت توزیع نشریات این موسسه مطبوعاتی به وی واگذار شده است.

در این شرایط و درحالی که به گفته یک منبع آگاه در موسسه شهرستانهای ایران، مدیران بخشهای 3 گانه خبر، توزیع و آگهی از مدیریت «مجید نعمت الهی» روزنامه نگار کرمانی رضایت کامل دارند این تصمیم بدون توجه به نظر مدیران یاد شده متاثر از فضای سیاسی و انتخاباتی کشور اتخاذ شده است .

بنا بر این گزارش در یک هفته گذشته توزیع نشریات موسسه ایران در استان کرمان نیز به دلیل عدم نظارت سرپرست جدید بر این امر به دلیل مشغله اداری و واگذاری این امر به موزعین نشریات جام جم و همشهری با مشکلات زیادی روبرو شده که نارضایتی مشترکین روزنامه ایران در کرمان و نمایندگان این روزنامه در شهرستانها را به همراه داشته است .

در همین حال جمعی از روزنامه نگاران، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها، عکاسان مطبوعاتی و نمایندگان روزنامه ایران در شهرستانها با ابراز تعجب و تاسف از این رخداد و نحوه برخورد با سرمایه‌ها و نیروهای حرفه‌ای و با تجربه روزنامه‌نگاری استان مراتب اعتراض خود را به مدیران موسسه مطبوعاتی ایران اعلام داشته‌اند .

گفتنی است مجید نعمت الهی که یک دهه فعالیت روزنامه‌نگاری و خبر در کارنامه خود دارد از چهره‌های جوان و موثر روزنامه نگاری کرمان محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین