کد خبر: ۹۰۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۲۹

دو تجمع دانشجویان ستاره‌دار در دولت احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تجمع دانشجویان محروم از تحصیل و ستاره‌دار، روزگذشته(یکشنبه) در برابر ساختمان صدا و سیما برگزار شد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، این دانشجویان، از ساعت 16، با گردهمایی در برابر این ساختمان به اعتراض نسبت به سخنان محمود احمدی‌نژاد مبنی بر عدم وجود "دانشجوی ستاره‌دار" پرداخته و خواهان زمانی برای پاسخگویی به اظهارات رئیس جمهوری از سیمای ملی شدند. 



این دانشجویان که پلاکاردهایی با عناوین" آقای رئیس جمهور، من دانشجوی ستاره دارم"، " 6 ترم محرومیت از تحصیل" ... با خود همراه داشتند، به مدت 30 دقیقه به تجمع در برابر ساختمان صدا و سیما پرداخته و شعارهایی چون " احمدی‌نژاد دروغ گو، ما همه ستاره داریم"، " ستاره دانشجو، نشان افتخار است"، سر دادند. در این میان، درگیریهای پراکنده ای نیز میان، حراست صدا و سیما و دانشجویان رخ داد. 

دانشجویان معترض، با راهپیمایی به سمت میدان ونک، و توزیع برگه‌هایی حاوی اسامی 56 دانشجوی ستاره‌دار در دولت نهم، به گفتگو با مردم و مطلع نمودن آنان نسبت به وضعیت خود پرداختند. 

گفتنی است، روز شنبه نیز جمعی از دانشجویان محروم از تحصیل اعم از ستاره‌دار، تعلیقی و اخراجی... در اعتراض به سخنان محمود احمدی نژاد مبنی بر عدم وجود دانشجوی ستاره‌دار و محروم از تحصیل در دولت نهم، در برابر وزارت علوم تجمع کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
دروغ بسته دیگه مردم این حرفارو باور نمی کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین