کد خبر: ۹۰۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۴

ترور نمایشی، آخرین دست و پا زدن برای مظلوم‌نمایی احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با توجه به شکست احمدی‌نژاد در آخرین مناظره انتخاباتی از محسن رضایی و بیانیه 50 تن از علمای حوزه در خلاف شرع بودن اظهارات وی، تنها راه بازگرداندن آرای ریزش کرده احمدی‌نژاد، انجام یک ترور نمایشی است که رئیس‌جمهور به طرز معجزه‌آسایی با امداد غیبی از آن نجات پیدا کند.

محافل خودسر پس از شکست تلاش‌های گسترده برای جلب آرای احمدی‌نژاد، برخی اقدامات غیرمنتظره، از جمله طرح ترور نمایشی رئیس‌جمهور در روز قبل از انتخابات را به عنوان آخرین راه برای جلوگیری از شکست وی پیشنهاد کرده‌اند.

برخی از عناصر وفادار به انقلاب که اقدامات این گروه‌های خودسر را زیر نظر دارند، جزئیات این سناریو را برای جلوگیری از وقوع آن در اختیار «آینده» قرار داده‌اند.

براساس این سناریو که توسط تعدادی از نیروهای خودسر تهیه شده است، با توجه به شکست احمدی‌نژاد در آخرین مناظره انتخاباتی از محسن رضایی و بیانیه 50 تن از علمای حوزه در خلاف شرع بودن اظهارات وی، تنها راه بازگرداندن آرای ریزش کرده احمدی‌نژاد، انجام یک ترور نمایشی است که رئیس‌جمهور به طرز معجزه‌آسایی با امداد غیبی از آن نجات پیدا کند.

براساس این سناریو، ترور مذکور هم صداقت احمدی‌نژاد در افشای باندهای قدرت مقابل خود را نشان داده و شائبه دروغ‌گویی وی را کاهش می‌دهد و هم وجهه مظلومیت او را تقویت می‌کند.

براساس طرح تهیه شده، در روز پنجشنبه یک سوءقصد ساختگی که از طرف این محافل خودسر برای احمدی‌نژاد طراحی شده است، اجرا شده و رئیس‌جمهور به صورت ناگهانی و معجزه‌آسایی از این ترور نجات پیدا کرده و تنها جراحت جزئی به صورت وی وارد می‌شود.

بلافاصله با حضور دوربین‌های خبری صداوسیما تصاویری از مجروح شدن احمدی‌نژاد ضبط و در روز ممنوعیت تبلیغات، به عنوان خبر مهم روز پخش شده و دکتر احمدی‌نژاد نیز برای اطمینان افکار عمومی از سلامت وی، در مصاحبه‌ای کوتاه با عنوان کردن این که ترور از سوی محافل قدرت و مافیا برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های عدالت‌خواهانه وی انجام شده است، از مردم می‌خواهد خونسردی خود را حفظ کرده و جواب سوءقصدکنندگان را در پای صندوق‌های رأی بدهند. به نظر می‌رسد نامه 313 تشکل دانشجویی به شورای عالی امنیت ملی و درخواست حفظ جان احمدی‌نژاد پس از مناظره جنجالی نیز تا اندازه‌ای فضای روانی را برای چنین اقدامی ایجاد کرده است.

براساس برآورد انجام شده در این سناریو، اجرای موفق این طرح می‌تواند حداقل 5میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه کند.

هنوز مشخص نیست رئیس‌جمهور و حلقه نزدیکان ایشان از این برنامه آگاهی دارند یا خیر؟

چندی پیش هم حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله‌ای از احتمال تکرار سرنوشت بی‌نظیر بوتو برای خاتمی و ترور وی خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
doostan chera dar in b_orhe kasi be fekre zendaniane siyasi nist????
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین