کد خبر: ۹۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۲

خاتمی در دیدار با آیت الله طاهری: امیدواریم دوم خرداد دیگری رقم بخورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحمد خاتمی با حضور در بیت آیت‌الله طاهری اصفهانی از مردم اصفهان دعوت کرد تا با حضور باشکوه در انتخابات دهم (روز جمعه)، دوم خرداد دیگری را رقم بزنند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، خاتمی که ظهر امروز چهارشنبه وارد اصفهان شده بود در بیت آیت‌الله طاهری اصفهانی حضور یافت. او در این دیدار که با حضور جمع کثیری از مردم این شهر همراه بود از اصفهان به عنوان شهری که برای همه علاقمندان به ایران و اسلام عزیز است نام برد و دلیل آن را نقش ممتاز اصفهان در همه عرصه‌های دین، فلسفه و فرهنگ شور و زندگی دانست.

خاتمی از مردم اصفهان و جوان‌های این شهر به عنوان افرادی که در قله شور و شعور ایستاده‌اند نام برد و تصریح کرد: «دلبستگی مردم اصفهان را به ایران و آرمان‌های امام و انقلاب می‌توان مثال زد. بر این اساس اگر خدشه‌ای به این اصول و آرمان‌ها وارد شود اصفهانی‌ها هم حساس‌تر از دیگران نسبت به این مسئله واکنش نشان می‌دهند که این نشان دلبستگی به ارزش‌ها و عزمت ایران است».

خاتمی در ادامه موقعیت فعلی را موقعیت خطیری دانست و گفت: «انتظار داریم اصفهانی‌ها با همبستگی که دارند در عرصه حضور یابند؛ من امروز به حضور در جمع شما افتخار می‌کنم».

رییس‌جمهور پیشین کشورمان با اشاره به حضورش در بیت آیت‌الله طاهری از امام جمعه سابق اصفهان به عنوان شخصیتی که جایگاه والای او برای همه مشخص است نام برد و افزود: «امیدواریم دوران کسالت آیت‌الله طاهری زودتر پایان یابد و وضعیت جسمانی ایشان رو به بهبود رود تا در آینده نه تنها مردم اصفهان بلکه مردم سراسر ایران از برکات وجود وی بهره‌مند شوند»

خاتمی سخنانش را با دعوت مردم جهت حضور در انتخابات 22 خرداد و خلق حماسه‌ای نظیر آن چه در دوم خرداد 76 شاهدش بودیم به پایان رساند.

پیش از سخنان خاتمی آیت‌الله طاهری در سخنانی کوتاه با خیر مقدم به رییس جمهور سابق کشورمان خطاب به مردم حاضر گفت: «امیدواریم مردم اصفهان از سفر مبارک حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی حداکثر استفاده را ببرند و عصر امروز در میدان امام شاهد این امر باشیم».

بعد از این سخنان خاتمی و آیت‌الله طاهری به گفت‌وگو درباره مسائل مهم روز و انتخابات پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۰
0
0
مردم اصفهان امروز واقعاً سنگ تمام گذاشتن. هیچوقت همچین جمعیتی رو در میدان امام (نقش جهان) ندیده بودم و باید بگویم:

اگه تقلب نشه ، موسوی اول میشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین