کد خبر: ۹۰۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۰

استقبال کم تماشاگران از بازی ایران و امارات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات باقی مانده است، تماشاگران اندکی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

خبرگزاری مهر ساعت ۱۷:۵۸ خبر داد که برخلاف دیدارهای گذشته تیم ملی، تماشاگران کمتری به ورزشگاه آزاد آمده‌اند و در مبادی ورودی به ورزشگاه کمترین حجم ترافیک وجود دارد.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، هواداران کاندیداهای مختلف نمادهای هر کاندیدا را بین تماشاگران فوتبال پخش می‌کنند.

نکته جالب توجه اینکه ماموران انتظامی ورزشگاه از ورود تماشاگرانی که مچ بند، پیشانی بند و کاور سبز دارند به ورزشگاه جلوگیری می‌کنند اما تماشاگرانی که با پرچم ایران قصد ورود به ورزشگاه را دارند بدون هیچ مانعی داخل ورزشگاه می‌شوند.

در مقابل درب ورزشگاه برخی از هواداران در گروه‌های کوچک به مجادله‌های انتخاباتی می‌پردازند.

گیشه‌های بلیط فروشی ورزشگاه که در دیدار پرسپولیس و بنیادکار تخریب شده بود از ساعتی قبل از آغاز بازی ایران و امارات مورد مرمت قرار گرفته است.

با توجه به اینکه گفته می‌شد برخی ازکاندیداها برای ورود هواداران خود به ورزشگاه بلیط‌ها را پیش خرید کرده‌اند اما بلیط فروشی از ساعاتی قبل از بازی آغاز شده و تماشاگران با تهیه بلیط از این باجه‌ها، وارد ورزشگاه می‌شوند.

لیدرهای هواداران تیم ملی که تا پیش از این با پیراهن سبز رنگ در ورزشگاه حضور می‌یافتند در این بازی رنگ پیراهن آنها به زرد تغییر کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
چند روز پیش اقای زیبا کلام در تحلیلی جالب عنوان کرده بود دولت فوتبالیست خوبی نیست واقعا این عناد برای چیست مگر نمیبینند این سیاسی بازی ورزشی چه به روز ورزش ما اورده البته اگر اقای احمدی نژاد جوابگو باشد مطمعنا امار و ارقام و نمودارهایی نشان خواهد داد که رشد ورزش ما در این چهار ساله چقدر بوده و احتمالا درقله ورزش دنیا هم ایستاده ایم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین