کد خبر: ۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۸
اولین کنگره جمعیت آبادگران جوان برگزار می‌شود

بیادی: هيچ حكومتی نمی‌تواند توسط يك جناح اداره شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر جمعیت آبادگران جوان با بیان این ‌كه دو جناح چپ و راست در كشور ما مانند دو بال یك پرنده هستند، اظهار كرد:« بایستی دو بال از یك مغز فرمان بگیرند و در راستای انجام یك هدف حركت كنند، هم‌چنین باید دانست این پرنده بدون یكی از این بال‌ها نمی‌تواند به اهدافش برسد». 

حسن بیادی در گفت‌وگو با ایسنا هم‌چنین گفت: «البته ممكن است این دو بال خلاف هم حركت و برای رسیدن به یك هدف مشترك از راهكارهای مختلف استفاده كنند؛ مثل یك دوچرخه كه دو چرخ آن برای حركت دوچرخه خلاف هم حركت می‌كنند، ولی هدف‌شان به حركت درآوردن این وسیله است». 

بیادی تاکید کرد که «هیچ حكومتی نمی‌تواند توسط یك جناح اداره شود، مگر با تشكیل یك دولت دیكتاتوری». 

وی هم‌چنین با بیان این كه نباید دو جناح مرسوم در كشور را جناح مخالف هم نامگذاری كرد، گفت:« باید در هنگام نام بردن از آن‌ها، اسامی جناح گفته شود؛ مثل جناح چپ و راست یا اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب». 

دبیر جمعیت آبادگران جوان ادامه داد: «وقتی یك دست نقص پیدا می‌كند دست دیگر آن را قطع نمی‌كند، بلكه تلاش می‌كند وظایف آن دست را نیز انجام دهد و نقصش را برطرف كند . دو جناح مطرح در كشور ما نیز باید این گونه با یكدیگر تعامل داشته باشند». 

او هم‌چنین با بیان این كه جناح‌های مختلف كه در چارچوب قانون اساسی در كشور فعالیت می‌كنند، حق دارند از رسانه‌ی ملی استفاده كنند، تصریح كرد:« در قانون اساسی ما هیچ‌گاه ذكر نشده است كه تلویزیون مربوط به یك جناح خاص است، بلكه بر این امر تاكید شده كه این رسانه متعلق به عموم مردم است و نباید در اختیار یك جناح خاص قرار بگیرد، بلكه باید در راستای منافع و اتحاد ملی حركت كند، به همین دلیل رسانه‌ ملی و بخش‌های نظامی كه باید فراجناحی باشند مدیریت‌شان تحت نظر رهبری است». 

بیادی در پایان خبر داد كه به زودی اولین كنگره این تشكل برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین