کد خبر: ۹۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
دعوت از حضور برای روز ملی 22 بهمن

حزب کارگزاران: اوضاع نه به سامان است و نه شیرین

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مهم‏ترین شعار برای یادآوری و احیای آرمان‏های انقلاب
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: حزب كارگزاران سازندگی در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم ایران به حضور یکپارچه و وحدت آفرین در راهپیمایی ملی 22 بهمن شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را مناسب‏ترین شعار برای یادآوری و احیای آرمان‏ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی مردم ایران در این روز دانست.

دربخشی از این بیانیه آمده است:

22 بهمن 1357،روز تاریخی اعلام وجود هویت ایرانی-اسلامی ملت ایران به جهان بود. روزی که جنبش چند صد ساله استبدادستیزی ایرانیان به نتیجه رسید و امید را در دل تمامی آزادیخواهان زنده کرد. انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق عدالت، استقلال و آزادی تاسیس شد.

امروز که در آستانه سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب قرار داریم اما اوضاع کشور نه به سامان است و نه شیرین. به دنبال انتخابات ریاست جمهوری دهم که می‏‌توانست نقطه عطفی برای شکوفایی و توسعه کشور در همه زمینه ‌ها باشد، حوادثی تلخ و ناگوار ایران را دستخوش نا آرامی کرد. عده‏ای از همان کسانی که سی و یک سال قبل در چنین روزهایی نتایج تلاش‏های خود در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب اسلامی را به شادی گرامی می‏داشتند امروز یا در زندان هستند و یا نا امید از هر اصلاح و تغییری، کنج عزلت گزیده و با افسوس از وحدت و همدلی مردم در روزهای نخستین پیروزی انقلاب یاد می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از علت یابی حوادث هفت ماه گذشته و آسیب شناسی عملکرد برخی از نهادهای رسمی در رابطه با انتخابات اخیر که بگذریم باید بار دیگر متذکر شد که ایران اسلامی دوران بسیار سختی را سپری می کند. فعالیت سیاسی احزاب قانونی به دلیل فضای بسته سیاسی به حالت تعلیق در آمده و در نتیجه مطالبات مردم و اختلافات سیاسی در کف خیابان‏ها پیگیری می‏شوند. شرایطی که زمینه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی دشمنان خارجی را بیش از پیش فراهم کرد. چنین وضعیتی که هیچیک از دوستداران نظام و انقلاب و مردم فهیم و دوراندیش ایران خواهان آن نبوده و تمام تلاششان را در جهت جلوگیری از درافتادن کشور به ورطه نابود کننده رادیکالیسم کور و خشونت طلبانه از هر طرفی که باشد به کار خواهند بست.

حزب کارگزاران سازندگی ایران در سی و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر کلام ارزشمند و راهگشای امام خمینی(ره) که" جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد" و با رد حرکت‏های افراطی و شعارهای انحرافی و ساختارشکن در این روز و هر زمان دیگری؛ مردم شریف ایران را به حضور یکپارچه و وحدت آفرین در راهپیمایی ملی 22 بهمن فراخوانده و شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را مناسب ترین شعار برای یادآوری و احیای آرمان‏ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی مردم ایران در این روز می‏داند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین