کد خبر: ۹۵۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲

امام جمعه موقت قم: دستگيری ريگی فضل الهی برای ملت رشيد ايران بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسی: امام جمعه موقت قم با اشاره به دستگیری «عبدالمالك ریگی» توسط نیروهای اطلاعاتی ، اظهاركرد: این اقدام نیروهای اطلاعاتی و امنیتی فضل و هدیه الهی برای ملت رشید ایران است كه قهرمانانه در نهم دی و 22 بهمن به صحنه آمدند و سزاوار آن بودند كه لبخندی در چهره‌شان ظاهر شود.

وی ادامه داد: دشمنان خواب‌های فراوانی دیده بودند كه 22 بهمن را به جنگ داخلی تبدیل كنند، اما به فضل الهی 22 بهمن نماد وحدت ملی شد و تمام جهانیان در بهت و ناباوری فرو رفتند.

حسینی بوشهری در ادامه با تبریك به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و همچنین رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران از دستگیری «عبدالمالك ریگی» ابراز خرسندی و اضافه كرد: این اقدام نشان‌دهنده اقتدار امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران است. دنیا در اعجاز پیشرفت‌های علمی و فضایی ما بود كه با این حركت در بعد امنیتی نیز رودست خورد؛ چنانكه این اقدام همه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی تاكید كرد: كشورهایی همچون آمریكا و انگلیس كه ادعای مبارزه با ترویسم دارند، حركاتشان به یك طنز سیاسی تبدیل شده است، آنها از یك سو از مبارزه با ترویسم دم می‌زنند و از سویی دیگر با تمام قوا از تروریست‌ها حمایت می‌كنند.

امام جمعه موقت قم در ادامه با اشاره به اعترافات ریگی تصریح كرد: ریگی در اعترافاتش گفت همه ماموران سیا به او قول همه نوع همكاری را داده‌اند، و این كه حتی بزرگترین پایگاه تسلیحاتی و نظامی را در اختیار او قرار خواهند داد.

وی یادآور شد: این شرور در اعترافات خود آورده است آمریكایی‌ها به وی گفته‌اند حمله به ایران بسیار سخت است ، اما ما در بالاترین سطح به شما كمك می‌كنیم . این اعترافاتی است كه وی مطرح كرده ، اما ما هنوز منتظریم تا طبل رسوایی سرویس‌های اطلاعاتی {غرب} بیشتر به صدا درآید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خاطرنشان كرد: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان با متحیرشدن از دستگیری ریگی در تمام دنیا ماموران اطلاعاتی خود را فراخواندند و از این حادثه احساس نگرانی كردند.

حسینی بوشهری هم‌چنین گفت: دستگیری ریگی حركت بی‌نظیری است كه در تاریخ كشورها رخ داده و یك رسوایی بزرگ هم برای تلویزیون‌های بیگانه است كه صدا و سیما بخشی از آنها را منعكس كرده است؛ بیگانگان از او به عنوان رییس جنبش مقاومت یاد می‌كردند و امروز رسوایی‌اش را می‌بینند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین