کد خبر: ۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۸

رندان مست شجریان و ژاکت محسن چاوشی، محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران در سال 1388

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نتایج نظرسنجی سال کاربران سایت موسیقی ما درباره بهترین‌های موسیقی ایران در سال 88 مشخص شد. در این نظر‌سنجی که در ماه‌های اسفند و فروردین در سایت برقرار بود بیش از 3000 کاربر سایت موسیقی ما از طریق ایمیل و کامنت بهترین‌های سال گذشته موسیقی ایران را انتخاب کردند.

لازم به ذکر است کاربران برای شرکت در نظرخواهی حتما لازم بود که علاوه بر نام و نام‌خانوادگی کامل، ایمیل خود را نیز در قسمت مربوطه وارد نمائید تا ضمن کاهش احتمال تقلب بر اعتبار این نظرسنجی سالانه نیز بیافزایند. لذا نظراتی که به صورت کامنت بدون ایمیل صحیح و همچنین نظرات ایمیلی که بدون نام و نام‌خانوادگی حقیقی ارسال شده مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

بر اساس این نظرسنجی آلبوم «رندان مست» محمدرضا شجریان با کسب بیشترین آرا با اختلاف زیاد با دیگر آلبوم‌های موسیفی اصیل ایرانی در رتبه نخست بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی قرار گرفت. آلبوم‌های «مایه ناز» سالار عقیلی و «سفر عسرت» شهرام ناظری دیگر آلبوم‌های موسیقی اصیل ایرانی بودند که در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

«ژاکت»؛ دومین آلبوم رسمی محسن چاوشی تواست با کسب آرای بیشتر در رقابت با آلبوم‌های «14» علی لهراسبی، «یکی بود، یکی نبود» رضا صادقی عنوان محبوب‌ترین آلبوم پاپ سال 1388 موسیقی ایران را نصیب خود کند.

هوادارن محسن چاوشی با آرای خود توانستند عنوان بهترین قطعه و ترانه سال را نیز برای آلبوم ژاکت به ارمغانن بیاورند. قطعه «دور آخر» و ترانه حسین صفا در قطعه «بخون امشب» به ترتیب بهترین قطعه و ترانه سال 1388 از نگاه کاربران سایت موسیقی ما شدند. 

این در حالی است که ترانه قطعه «خدا رو چه دیدی» (ترانه مکرم) از آلبوم «یکی بود، یکی نبود» رضا صادقی با اختلاف کمی در رده بعدی بهترین ترانه سال قرار گرفت. همچنین قطعات «خنده» (آلبوم ژاکت)، «این چه حسیه» (آلبوم زیر بارون)، «سزامه» (آلبوم 14)، «بگو چی شده» (آلبوم یک)، «ساعت 9» (آلبوم ساعت 9) و «مرگ و زندگی» (آلبوم یکی بود، یکی نبود) دیگر قطعات برگزیده کاربران بودند.

همچنین کاربران سایت موسیقی ما در مجموع کنسرت‌های سال گذشته رضا صادقی را از دیگر کنسرت‌ها بهتر ارزیابی کردند.

اما عنوان پدیده موسیقی ایران در سال گذشته را بهنام صفوی در رقابت با سهراب پاکزاد و امیر طبری از آن خود کرد. سال گذشته اولین آلبوم بهنام صفوی با عنوان «عشق من باش» منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

سهولت در اخذ مجوز برای آلبوم ها و کنسرت‌های موسیقی پاپ و مجوز گزفتن آلبوم دیگری از محسن چاوشی بهترین اتفاق موسیقی ایران در سال گذشته از نظر کاربران سایت موسیقی ما شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین