کد خبر: ۹۷۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۲

رشد سه برابری حضور شرکت‏های چینی در نمایشگاه بین المللی نفت ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با وجودی که کشور چین تحت فشارهای شدید امریکا برای موافقت با اعمال تحریم علیه ایران است اما حضور شرکتهای چینی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران نسبت به سال گذشته سه برابر رشد دارد. 

براساس آخرین آمار، تعداد شرکتهای چینی که تا سه شنبه شب (24 فروردین ماه 1389) برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی ایران ثبت نام کرده اند به 107 شرکت رسیده که حاکی از بی توجهی کشور چین به درخواست های کشورهای غربی برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است. 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روزهای دوم تا ششم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از یک هزار و 360 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 43 هزار و 406 مترمربع برگزار خواهد شد.
تعداد شرکتهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد دارد که حاکی از جذاب بودن صنعت نفت ایران برای سرمایه گذاری بعنوان یک منبع موثر برای تامین تقاضای جهانی انرژی است.
ثبت نام شرکتهای خارجی برای شرکت در این نمایشگاه همچنان ادامه دارد و روند صعودی خود را طی می کند، بطوری که تعداد شرکتهای خارجی از آخرین اعلام که 401 شرکت بود، اکنون به 434 شرکت افزایش یافته است. 

کشور کانادا نیز به جمع کشورهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه پیوست و در کنار کشورهای اتریش، اسپانیا، اوکراین، ایتالیا، امارات، انگلیس، تایلند، تایوان، چک، چین، آلمان، برزیل، بلژیک، دانمارک، روسیه، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوئد، سوئیس، عربستان، عمان، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، مکزیک، نروژ، هلند، هندوستان و مالزی جای گرفت. 

در این نمایشگاه 929 شرکت داخلی در فضای 33 هزار و 155 مترمربع و 434 شرکت خارجی از 31 کشور دنیا در فضایی به مساحت 10 هزار و 251 مترمربع امکانات و توانمندیهای خود را عرضه خواهند کرد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین