سویا - یونایتد
لشگر زخمی شیاطین سرخ در آندلس

سویا و منچستریونایتد پنجشنبه ۳۱ فروردین در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوآن به دیدار هم خواهند رفت. قضاوت این دیدار بر عهده آرتور سوآرس دیاس پرتغالی است.

هفته گذشته، یونایتد با اعتمادبه‌نفس بالا بازی خانگی با سویا را شروع کرد و دو بار هم دروازه حریف را گشود اما در نهایت دو گل‌به‌خودی باعث شد تا بازی برده را با تساوی عوض کند. ابتدا مالاسیا گل‌به‌خودی زد و سپس هری مگوآیر دروازه تیمش را گشود. البته مالاسیای هلندی مصدوم شد و بازی مقابل ناتینگهام‌فارست را به همین دلیل از دست داد. دو مدافع دیگر یونایتد یعنی لیساندرو مارتینز و رافائل واران مصدوم‌اند و قطعا این دیدار را از دست خواهند داد. برونو فرناندس نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.

با توجه به اینکه حضور مارکوس رشفورد و مک‌تامینی و همچنین سابیتزر که در بازی اول مقابل سویا دبل کرد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، منچستریونایتد ممکن است با مشکلات جدی در ترکیب مواجه شود. بسیاری از بازیکنان تیم خسته هستند چون هر هفته دو بار بازی می‌کنند. فشردگی بازی‌ها باعث شد تا همین هفته دو بازیکن یونایتد مصدوم شود.

سویا در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شده است. اول لوپتگی اخراج شد و سپس سامپائولی اما این باشگاه احتمالاً با آرامش فصل را به پایان خواهد رساند. سویا در مجموع جام یوفا و لیگ اروپا شش بار قهرمان شده است و به‌خوبی راه قهرمانی در این رقابت‌ها را می‌داند.

برنامه سایر دیدارهای دور یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:

سنت ژیلوایز - بایرلورکوزن

رم - فاینورد

اسپورتینگ - یوونتوس