تبلیغات
قیمت انواع ایمپلنت دندان در شهریورماه سال ۱۴۰۲

در این مقاله سعی داریم قیمت‌ها، هزینه و تفاوت انواع ایمپلنت دندان را در دندانپزشکی تخصصی ایثار در سال ۱۴۰۲ تشریح نماییم:

قبل از بررسی قیمت‌ها و بحث در ارتباط با وجه تمایز انواع ایمپلنت‌های دندانی، باید به نکات بسیار مهمی که در کاشت ایمپلنت وجود دارد توجه نمایید:

  1. کاشت و جراحی ایمپلنت باید توسط متخصصین این حوزه صورت بگیرد که در مهر متخصصین این حوزه باید کلمه و عبارت متخصص حتماً درج شده باشد.
  2. جهت کیفیت بهتر و مطلوبتر نیز باید مرحله قالبگیری و پروتز ایمپلنت نیز توسط متخصصین پروتز حتماً صورت بگیرد.
  3. لابراتوار ساخت روکش نیز مهم بوده و باید پروتز ایمپلنت در لابراتواری مجهز و با کیفیت ساخته شود تا در بلند مدت دچار مشکل نشود.
  4. بهداشتی و استریل بودن لوازم و تجهیزات از مهم‌ترین مسائلی است که باید در هنگام مراجعه به کلینیک‌های دندانپزشکی به آن توجه فرمایید.

حال پس از بررسی موارد بالا که تمامی ۴ مورد فوق در دندانپزشکی تخصصی ایثار رعایت می‌شود اکنون به مقایسه قیمت انواع برند‌های مختلف ایمپلنت‌های دندانی میپردازیم:

قیمت انواع برند ایمپلنت دندان

قیمت انواع ایمپلنت دندان در شهریورماه سال ۱۴۰۲

حال پس از بررسی جدول قیمت و ضمانت انواع ایمپلنت‌های دندانی اکنون به بررسی تمایز آن‌ها میپردازیم:

وجه تمایز انواع ایمپلنت چیست؟

Sewon Medix:

ایمپلنت ساخت کشور کره جنوبی بوده و جزو بهترین ایمپلنت‌های موجود در بازار دنیا و ایران است که عملکرد بسیار خوبی را طی سالیان متمادی از خود نشان داده و ۸۰ درصد مراجعین این کلینیک طی ۱۰ سال گذشته از این ایمپلنت استفاده نموده و رضایت کاملی داشته اند.

Avest Gold:

ایمپلنت ساخت کشور کره جنوبی بوده که توسط شرکت خوشنام و معتبر مزدا طب شکیبا که پیشتر وارد کننده برند Sewon Medix بوده به ایران وارد می‌شود و دارای کیفیت بسیار خوب و مطلوبی است.

DIO:

ایمپلنت ساخت کشور کره جنوبی بوده که جزو معروفترین برند ایمپلنت‌های کره‌ای موجود در دنیا است که در جهان شناخته شده می‌باشد و می‌توان آن رابه عنوان یکی از بهترین برند‌های کشور کره جنوبی معرفی کرد که کیفیت بسیار خوب و مطلوبی دارد.

SIC:

این ایمپلنت ساخت کشور سوئیس بوده و کیفیت آن نسبت به ایمپلنت‌های کشور کره جنوبی در حدود ۱۵ درصد بهتر است.

IRES:

این ایمپلنت نیز ساخت کشور سوئیس بوده و تفاوت آن با برند سوئیسی SIC در این است که ضمانت فیکسچر این برند معتبر سوئیسی مادام العمر می‌باشد.

Straumann - Ti:

این ایمپلنت ساخت کشور سوئیس بوده و کیفیت آن نسبت به سایر برند‌های دیگر کشور سوئیس در حدود ۲۵ درصد بهتر است.

Straumann - Roxolid:

این ایمپلنت نیز یکی از بهترین ایمپلنت‌های موجود در دنیا بوده و ساخت کشور سوئیس است که می‌توانید پس از گذشت ۲ ماه از زمان کاشت آن جهت قالبگیری اقدام نمایید.

Straumann - SLActive:

این ایمپلنت را به عنوان بهترین و با کیفیت‌ترین برند ایمپلنت موجود در دنیا می‌شناسند و قابل قیاس با هیچ برند دیگری نمی‌باشد، برای این ایمپلنت می‌توانید پس از گذشت ۱ ماه از زمان کاشت آن جهت قالبگیری اقدام نمایید.