قهرمان قوی‌ترین مردان ایران؛
حالم را هم نپرسیدند!/ متاسفم و می‌گذارم تا مردم قضاوت کنند

محمد عزت‌پور قهرمان قوی‌ترین مردان که در مسابقات قهرمانی جهان روسیه همراه با رامین فرج‌نژاد به عنوان تیم اول ایران شرکت کردند، در حین رقابت‌ها به علت ناهمواری زمین، مصدومیت شدیدی پیدا کرد و همچنان در دوره نقاهت به سر می‌برد.

وی از بهترین ورزشکاران قوی‌ترین مردان ایران است که از پیگیری‌های فدراسیون در دوره مصدمیت خود شکایت می‌کند. وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: واقعا از مردم و دوستانم تشکر می‌کنم که بسیار دلسوزانه پیگیر وضعیتم بودند، اما این مسئله فقط مختص مردم است و هیچ مسئولی از فدراسیون یا قوی‌ترین مردان جویای حال من نشد. واقعا متاسفم و مردم باید در این خصوص قضاوت کنند.

عزت‌پور وضعیت خود در دوره مصدومیت را توضیح داد: متاسفانه حدود ۴ ماه پیش در مسابقات قوی‌ترین مردان روسیه از ناحیه چهارسر ران مصدوم شدم و الان حدود ۱۰۰ روز است که جراحی کردم. وضعیتم بد نیست، اما از آن‌جایی که یک آسیب نادر داشتم و عضله بزرگی را پاره کردم، زمان زیادی برای ترمیم نیاز دارم. هنوز جلسات فیزیوتراپی را شروع نکردم و امیدوارم زودتر بتوانم روی پای خودم راه بروم. با وجود وضعیت فعلی و سختی‌هایی که کشیدم، به بازگشت به تمرینات فکر نمی‌کنم و می‌خواهم زودتر سلامتی خودم را پیدا کنم تا حداقل بتوانم راه بروم.

قهرمان چندین دوره قوی‌ترین مردان با اشاره به عیادت محمود قراچورلو رئیس کمیته قویترین مردان، در زمان عمل عنوان کرد: بعد از اینکه از اتاق عمل بیرون آمدم برای چند دقیقه به عیادت من آمدند و چند فیلم هم بالای سر من گرفتند، ولی دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشد. حدود ۵۰ روز پس از این حادثه، عوامل کمیته، با رفتاری نادرست برای عیادت به منزل ما آمدند که برخوردشان با من مثل غریبه‌ها بود. این رفتار‌ها نشان دهنده حمایت و محبت از من نیست بلکه به نظر من همه به خاطر نشان دادن خودشان است.

وی ادامه داد: من تا الان حدود ۲۰۰ میلیون برای درمان خرج کردم، اما فقط ۳۰ میلیون به من دادند با اینکه با پرچم ایران و پیراهن تیم ملی به مسابقات رفته بودم. آیا این درست است که یک ملی‌پوش حتی بیمه نداشته باشد و زمانی که چنین مصدومیتی برای او پیش آمد، دیگر کسی از او حمایت نکند؟ در دوره نقاهت بود که فهمیدم چقدر تنها ماندم و هیج کدام از مسئولان فدراسیون به دنبال حمایت و کمک ما نیست. ما تا زمانی عزیز هستیم که برای آن‌ها مقام بیاوریم.

عزت‌پور درباره مسئولین کمیته قوی‌ترین مردان گفت: ما مدیری می‌خواهیم که به جای حمایت از ورزش‌ها و کمیته‌های دیگر از ورزشکاران خود حمایت کند. ما مسابقات قوی‌ترین مردان را در مکان‌های دور افتاده و بدون جایزه یا با جوایز پایین شرکت کردیم، اما رئیس کمیته ما به دنبال حمایت از پرورش اندام است. من نمی‌دانم چرا با این هزینه‌هایی که ورزشکاران پرورش اندام دارند، چرا باید رئیس کمیته ما از رشته‌های دیگر حمایت کند و یا هیچ خبری از ورزشکاران خودش نگیرد.