کد خبر: ۹۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۹

باهنر: جلسات دولت نهم از این پس غیرقانونی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات هیئت دولت را تا بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی غیر قانونی دانست. 

محمدرضا باهنر در گفتگو با مهر، از قطعی شدن حکم عزل دو نفر از اعضای هیئت دولت خبر داد و اظهار داشت: «عزل دو نفر دیگر از کابینه نهم هنوز قطعی نشده است».

باهنر به گذشتن تغییرات کابینه از مرز نیمی از تعداد آنان اشاره کرد و با بیان اینکه اگر این مسئله در حالت عادی پیش می‌آمد رئیس جمهور موظف بود که کل اعضای کابینه را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی نماید، عنوان کرد: «به‌دلیل اینکه ظرف 2 هفته دیگر مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را داریم، دیگر نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم».

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید براینکه جلسات هیئت دولت غیرقانونی است و قاعدتاً نمی‌تواند مصوبه‌ای هم داشته باشد، متذکر شد: «بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی جلسات هیئت دولت قانونی خواهد بود».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۵
0
0
اين آقاي باهنر ظاهرا مواضع چندي قبلش رو فراموش كرده و يا فكر كرده ما يادمون رفته كه خودش هم از دارو دسته [...] هستش ....پس بهتره اين آقا از آب گل آلود ماهي نگيره و ساكت بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین