آفتاب

7 راه برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر

7 راه برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر
راه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانیم با عمل به آن‌ها خود را در برابر ابتلا به این بیکاری محافظت کنیم و اقدامات پیشگیرانه را عملی نماییم.

نسخه‌ی کاکائویی برای تقویت سلامت قلب!

نسخه‌ی کاکائویی برای تقویت سلامت قلب!
افراد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی نسبت به افرادی با ریتم قلب عادی پنج برابر احتمال بیشتری دارد سکته مغزی را تجربه کنند.

آیا نوشیدن آب در کاهش وزن نقش دارد؟

آیا نوشیدن آب در کاهش وزن نقش دارد؟
برای تقویت کاهش وزن باید سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید و آب می تواند کمک حال شما در این مسیر باشد.

شخصیت شما از کدام نوع است؟

شخصیت شما از کدام نوع است؟
محققان چهار نوع شخصیت را بر اساس پنج ویژگی برونگرایی، گشودگی، سازگاری، وظیفه‌شناسی و روان-رنجوری در افراد معرفی کردند.

شگفت انگیزترین واکنش های بدن، بعد از مصرف غذاهای فرآوری شده!

شگفت انگیزترین واکنش های بدن، بعد از مصرف غذاهای فرآوری شده!
غذاهای فرآوری شده حتما ناسالم نیستند اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، کاملا بی ضرر هم تلقی نمی شوند.

نسخه‌ی ویتامینی برای سلامت چشم

نسخه‌ی ویتامینی برای سلامت چشم
برخی مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی سرشار از ویتامین E می توانند خطر پیشرفت انحطاط ماکولای مرتبط با افزایش سن را کاهش دهند، و همچنین ممکن است از آب مروارید مرتبط با افزایش سن پیشگیری کنند.

دانستنی‌هایی درباره لوبیا سیاه

دانستنی‌هایی درباره لوبیا سیاه
همه لوبیاها، همانند حبوبات دیگر، انتخاب های غذایی عالی هستند و نیاز انسان به پروتئین و فیبر و همچنین برخی ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کنند.

بعد از رسیدن به خانه لیموی تازه و آب بنوشید

بعد از رسیدن به خانه لیموی تازه و آب بنوشید
درست است که متخصصان گوارش با نوشیدن آب و آب‌لیموی تازه در ابتدای روز موافق نیستند، اما کمتر متخصصی است که نوشیدن آن در میانه روزهای گرم را توصیه نکند.

درباره سرطان‌های سینه بیشتر بدانید

درباره سرطان‌های سینه بیشتر بدانید
فوق تخصص خون و سرطان بیمارستان توحید سنندج، با تاکید بر اینکه حدود ۱۰درصدسرطان‌های سینه ژنتیکی است، گفت: سرطان، تقابل عوامل ژنتیکی و محیطی است و در واقع عوامل محیطی باعث می‌شود ژنتیک بدن دچار تغییر و سلول‌های سرطانی در بدن ایجاد شود.
روشی کم‌هزینه و مؤثر برای مقابله با بیماری قرن:

کنترل افسردگی سالمندان با تمرینات تنفسی و یوگا/ امید به زندگی در زنان چقدر بیشتر است؟

کنترل افسردگی سالمندان با تمرینات تنفسی و یوگا/ امید به زندگی در زنان چقدر بیشتر است؟
یافته‌های علمی پژوهشی، نشان از آن دارند که استفاده از تمرینات تنفسی و آرام‌سازی یوگا می‌تواند اثرات مثبت و قابل‌توجهی بر کاهش افسردگی در زنان سالمند داشته باشد.

فواید استروژن در رژیم غذایی

فواید استروژن در رژیم غذایی
استروژن یک هورمون زنانه است که در مردان نیز به مقدار اندک وجود دارد. تولید استروژن در زنان طی دوران یائسگی کاهش می یابد که این شرایط پیامدهای خاص خود را به همراه دارد.

خواص انار برای کاهش سکته و آسیب‌های مغزی

خواص انار برای کاهش سکته و آسیب‌های مغزی
انار غنی از پلی فنل (نوعی ترکیبات رادیکال آزاد) است که اثرات آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی قوی دارد و برای محافظت از ما در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی مفید است.

رازهایی که گروه خون شما افشا می کند!

رازهایی که گروه خون شما افشا می کند!
با در نظر گرفتن این نکته که مقدار پروتئین هایی که به انعقاد خون کمک می کنند در افراد دارای گروه خون O کمتر است، احتمال کمتری وجود دارد که آنها از مشکلات مرتبط با لخته های خون رنج ببرند.

توصیه‌هایی برای یک برنامه غذایی سالم

توصیه‌هایی برای یک برنامه غذایی سالم
توصیه کلی به داشتن یک رژیم غذایی "متنوع" گاهی ممکن است افراد را به اشتباه انداخته و موجب شود که آنها در کنار مصرف موادغذایی سالم به خوردن غذاهای ناسالم نیز تشویق شوند.

مواد غذایی که نباید بعد از ورزش مصرف کرد

مواد غذایی که نباید بعد از ورزش مصرف کرد
خوردن غذاهایی که نمک زیادی دارند بعد از ورزش مناسب نیست. برای تامین پتاسیم از دست رفته از مواد طبیعی مانند موز استفاده کنید و چیپس یا اسنک‌های پرنمک مصرف نکنید.
آب و هوا
  • ۱۶°
  • ۲۸°
نیازمندیها
تامين كننده راه كارها و راه حل هاي نوين امنيت شبكه و اطلاعات
x