کد خبر: ۱۰۰۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

هر ماه يک همايش راهپيمايی خانوادگی در ورامين

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس اجتماعی- "مصطفی زاهدی " در گفتگو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت: ايجاد نشاط و انگيزه در ميان خانواده‌ها با تدوين برنامه‌ای پايدار می‌تواند ره‌آورد سلامتی جامعه را در پي داشته باشد که اين امر با برگزاری ورزش‌ها‌ همگانی ميسر خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره ورزشی با حضور خانواده‌ها در ساعات اوليه هر روز کاری، می‌تواند نويد‌بخش روزی با نشاط برای افراد باشد که در حال حاضر اين امر با انجام ورزش صبحگاهی در سطح بوستان‌های منطقه به صورت جزئی در حال پيگيری می‌باشد.
وی افزود: توسعه ورزش همگانی می‌تواند سلامت عمومی را در جامعه افزايش دهد.

زاهدی گفت: اداره تربيت بدنی شهرستان ورامين جهت نهادينه نمودن اين امر سعی دارد با برگزاری همايش‌های راهپيمایی خانوادگی تمام اقشار جامعه اعم از پير و جوان، زن و مرد را به ورزش تشويق نمايد.

زاهدی در ادامه گفت: متاسفانه برگزاری راهپيمايی خانوادگی با حضور هزاران نفر به صورت ساليانه در هر يک از نقاط کشور پيگيری می‌گردد و سپس تا سال آينده به فراموشی سپرده می‌شودکه اين خود يک معضل اجتماعی به حساب می‌آيد.

زاهدی افزود: در حال حاضر تدوين اجرای ماهيانه جشنواره از سوی اداره ورزش شهرستان ورامين در دستور کار قرار گرفته تا شايد بتوان با نهادينه نمودن اين امر به عنوان الگوی شهرستان‌های کشور يا حتی استان‌ها گامی موثر در جهت سلامتی خانواده‌ها برداريم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین