کد خبر: ۱۰۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶

حداد عادل: حادثه كهریزک قابل مقایسه با شكنجه‌های قبل از انقلاب نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حادثه كهریزک قابل مقایسه با شكنجه‌های قبل از انقلاب نیست. 

‌غلامعلی حداد عادل در پنجمین كنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینكه انقلاب اسلامی مبانی نظری و منافع مالی غرب را تهدید كرده است افزود:خارج كردن دین از جامعه از مبانی غرب بوده است در حالی كه انقلاب اسلامی این سخن را باطل كرد و توده‌های مردم را بر سرنوشت خودشان حاكم گردانید كه جریانی دیگر نمی‌تواند از چنین پشتیبانی برخوردار شود.

حداد عادل با بیان اینكه ترویج فرهنگ و ایثارگری و شهادت خطری برای غرب بوده است تصریح كرد: آنها حاضرند حتی مخالفت با سكولاریسم را بپذیرند اما به شرطی كه آن حكومت‌ها مخالف غرب نباشند مانند اسرائیل كه ادعا می‌كنند یك حكومت دینی است.

حداد عادل با تاكید بر مبارزه غرب با انقلاب اسلامی گفت: آنها متفكر درست می‌كنند، جایزه می‌دهند، كمک مالی می‌كنند تا در عرصه عمل هرجا كه ایران حاضر می‌شود و در كشورهای خارجی می‌خواهد فعالیت اقتصادی كند برای آن مانع تراشی كنند و همه تلاششان این است كه به مسلمانان بگویند این انقلاب نتوانسته است كشور را اداره كند.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینكه غرب در هر جا از جمله قومیت‌ها كه برای تفرقه بهانه‌ای وجود داشته باشد استفاده می‌كند یادآور شد: حوادث سال 88 نمونه این مخالفت‌هاست و آمریكا‌یی‌ها و انگلیسی‌ها طرفدار حقوق مردم شدند و باید جوانان را با تاریخ معاصر آشنا كنیم كه چگونه از زمان مشروطیت نمایندگان غیر واقعی برای مردم انتخاب می‌شد و انگلیسی‌ها ورضاخان نمایندگان خود به مجلس می‌فرستادند.

وی تاكید كرد‌: اتفاقات سال 88 مانندكهریزک را كه ما به آن راضی نبودیم قابل مقایسه با شكنجه‌های قبل انقلاب نیست و چقدر جای تاسف است عده‌ای خود را انقلابی می‌دانند و بعضی از آقایانی كه امروز رهبری جنبش را برعهده گرفته‌اند و با مطالعه روزنامه‌ها در آن زمان هیچ سابقه انقلابی از آنها ندیده‌ایم، امروز می‌گویند فردی پیش ما آمده كه می‌گوید در زندان‌ها با نوامیس مردم فلان كارها صورت می‌گیرد و این خبر را در اختیار خبرگزاری اسرائیلی یا آمریكایی قرار می‌گیرد.

حداد عادل ادامه داد: چقدر جای تاسف دارد كه عده‌ای در غرب كشور آدم‌كشی و مزدوری بیگانه می‌كنند و پس از محاكمه و مجازات فردی از آنها حمایت می‌كند كه خود را انقلابی و بسیجی می‌نامد و دم از امام می‌زند.

حداد عادل در ادامه با بیان اینكه صادق بودن و ایمان، راه حفظ حفظ نعمت‌ها و بركات است گفت: امام به دلیل اعتقادی كه داشتند مردم را مانند آهن‌ربا جذب می‌كردند و اگر مردم عاشق رهبری هستند به خاطر زندگی ساده ایشان هستند اگر یك شاعر ورشكسته و نكبت‌زده شعری را می‌سراید و رهبری و خانواده ایشان را متهم می‌كند كه به خارج پول می‌فرستد فایده‌ای ندارد زیرا مردم می‌دانندكه ایشان چگونه زندگی می‌كنند.

وی تصریح كرد: بنده نمی‌دانم آقایانی كه از به اصطلاح جنبش كذایی حمایت می‌كنند و ادعا می‌كنند موی خودشان را در سیاست سفید كرده‌اند چرا در برابر اعلامیه طرفداری از تروریست‌های بیگانه سكوت می‌كنند ولی بدانند كه ملت آنها را با یكدیگر حذف و طرد می‌كند و اگر راننده هدایت ماشین را به عهده گرفته در صورت سقوط همه مسافران را به قعر جهنم این دنیا و آن دنیا می‌فرستد.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: ‌سابقه ندارد كه رهبری با چنین پاك دستی، اعتقاد، فرهنگ، خداترسی، فكر، بصیرت و فرزانگی در این كشور حكومت كند كه باید قدر آن را بدانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۷
0
0
باید جوانان را با تاریخ معاصر آشنا كنیم كه چگونه از زمان مشروطیت نمایندگان غیر واقعی برای مردم انتخاب می‌شد و انگلیسی‌ها ورضاخان نمایندگان خود به مجلس می‌فرستادند.
این تکه از بیانات ایشان شاهکار است. احتمالا ایشان نباید فراموش کرده باشتد که جکونه به مجلس ششم راه یافتند. نکته بعدی اظهارات ایشان در مقایسه کهریزک و زندانهای شاه معلون است. طبق صعرا و کبرای ایشان چون زتذانهای ات ملعون هم شکنجه وجود داشته پس باید در باره جنایات کهریزگ سکوت پیشه می شد ایشان کاری به اینکه ایا نفس شکنجه درست است یا خیر ندارد. ایشان کاری به این هم ندارد که شاه حکومت خود را اسلامی نمی دانست و داعیه رهیری جهان اسلام را هم نداشت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین