کد خبر: ۱۰۰۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴

امام جمعه ورامين: امام خميني با توکل بر خدا، طومار طاغوت را در هم پيچيد

انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان منافع مستکبران را تهديد کرده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آيت‌الله "سيد مرتضی محمودی"  در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت: امام در دورانی که طاغوتيان و عناصر غربزده تلاش می‌کردند دين را افيون جامعه معرفی کرده و آن را به انزوا بکشانند با اتکای به ارزش‌های دينی و اسلامی به ميدان آمد و به دنيا فهماند دين و ارزش‌های متعالی مکتب قرآن و اهلبيت همچنان پاسخگوی نيازهای جوامع بشری می‌باشد. 

وي افزود: امام ثابت کرد انسان‌ها بايد برای رفع مشکلات و وصول به عزت و عظمت دنيوی و اخروی از تعاليم دين بهره گيرند. 

وي اظهار داشت: امروز شاهديم که حرکت امام و آرمان‌های او تمامی آزادگان جهان را متوجه انقلاب اسلامی نموده و خواب راحت را از مستکبران عالم سلب کرده است. 

آيت‌الله محمودی تصريح کرد: اگر امام در مبارزه عليه رژيم ستم‌شاهی غريبانه فرياد زد و مردم با دست خالی بر عليه طاغوت قيام کردند و کفن‌پوشان غيرتمند ورامين، با پاي پياده به سوی تهران حرکت کرده و توسط مزدوران رژيم به گلوله بسته شدند و خونهای پاکشان در باقرآباد بر زمين ريخته شد، اما اين نهال ارزشمند، پس از 15 سال به ثمر نشست و پيروزی انقلاب اسلامی را رقم زد. 

نماينده ولی‌فقيه در شهرستان ورامين اظهار داشت: امروز نه تنها انقلاب اسلامی در منطقه خاورميانه بلکه در اقصی نقاط جهان منافع مستکبران را تهديد نموده و فرياد عدالت‌خواهی و کفر ستيزي را بلند کرده است. 

وی تأکيد کرد: بديهی است که دنيای کفر و نفاق با امام و آرمان‌هايش هرگز سر آشتی نخواهد داشت و برای کمرنگ کردن اين نهضت مقدس از تمام ابزارهای موجود استفاده خواهد کرد، ولی امام و انقلابش آن‌قدر نورانی و پيام‌ها و راهش آنقدر محکم و استوار است که اين تحرکات مذبوحانه جهت مبارزه با امام و انقلابش به ثمر نخواهد نشست. 

وی اظهار داشت: اگر فتنه‌گران گمان کردند که می‌توانند امام و ميراث گران‌قدرش را به فراموشی بسپارند خيال باطلی را در سر می‌پرورانند چرا که انقلاب اسلامی ريشه در عاشورا و کربلای حسينی داشته و حماسه 15خرداد از عزای سيد الشهدا و روز 12 محرم شکل گرفته است. 

امام جمعه شهرستان ورامين تصريح کرد: اگر کسانی بخواهند با مزدوری دشمنان اسلام و انقلاب ارکان نظام اسلامی را تضعيف کنند قطعاً همان‌گونه که در 10 دی ماه مردم مومن و انقلابي ايران اسلامی به ميدان آمده و وارثان شهدای 15خرداد تاريخ را تکرار کردند، موج عظيم ملت مسلمان و انقلابي توطئه‌های آنان را خنثی خواهند ساخت. 

وی با اشاره به رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری گفت: همه ما بايد خداوند را شاکر باشيم که پس از امام، مقام معظم رهبری سکاندار شايسته نظام اسلامي و ادامه دهنده راه امام(ره) و مبيّن افکار و انديشه‌های حضرت امام بوده و تاکنون با رهبري‌های خردمندانه ايشان کشتی انقلاب طوفان‌های حوادث را پشت سر نهاده و اميد آن داريم پرچم اين انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت وليعصر(عج) سپرده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین