کد خبر: ۱۰۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
در جمع راهپيمايان قيام 15 خرداد ورامين

حداد عادل: مردم ورامين هميشه پشتيبان ولايت فقيه بوده و اين را ثابت کردند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب : به گزارش خبرنگار آفتاب در ورامين، مردم ورامين همچون سال‌های گذشته به مناسبت قيام خونين 15 خرداد و به منظور گرامی‌داشت ياد و خاطره شهدای اين قيام به راهپيمائی پرداختند.

دراين راهپيمايی كه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، بسيجيان، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم با گرايش‌های مختلف حضور داشتند، ضمن گرامی‌داشت اين حادثه بزرگ، حمايت خود را از مقام معظم رهبری و ولايت فقيه اعلام داشته و دشمنان نظام و مردم را منكوب نمودند.

در ادامه اين مراسم دكتر حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئيس كميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بيان و تبيين قيام خونين 15 خرداد و جايگاه ورامين در تاريخ اسلام و انقلاب پرداخت و گفت: قيام شما مردم ورامين به گوش همگان رسيد، علی‌رغم اينكه رژيم شاهنشاهی می‌خواست اين حركت تا ابد محو شود.

وی در ادامه افزود: مردم ورامين بصيرت و وفاداری خود را به امام و اطاعت خود از رهبری نشان داده‌اند، به‌خصوص در راهپيمائي 10 دی ماه 87 كه به ياد سال 42 و به پيروی از كفن‌پوشان آن سال به صورت كفن‌پوش به منظور حمايت از مقام معظم رهبری در مقابل بيت معظم‌له تجمع نموده و آمادگی خود را جهت اطاعت از ولی امر مسلمين اعلام داشتند و بنده نيز از نزديک شاهد اين حركت بودم.

وی در ادامه به اقدام وحشيانه رژيم غاصب اسرائيل اشاره نمود و افزود: رژيم صهيونيستی خود را در مقابل همه قرارداده و آبروی خود را در ميان دنيا برده و به همين منظور به تنگنا گشيده شده است، مقام معظم رهبری نيز به صورت آگاهانه و دقيق به تبيين اين مطلب پرداختند.

وی در پايان از حضور مردم شهيد‌پرور ورامين قدردانی نموده و مردم اين شهر را مستحق خدمات و امكانات بيشتر دانسته و افزود: دولت و مجلس توجه ويژه‌ای به اين شهرستان داشته و دارد و اميد است با همكاری مسئولان شاهد خدمات بيشتر باشيم.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین