کد خبر: ۱۰۱۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
رئيس پليس ورامين:

كشف 4 قبضه سلاح غيرمجاز ، 19 فشنگ جنگي و مشقي و دستگيري 8 مجرم در ورامين

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ماموران انتظامی ورامین با جمع‌آوري اطلاعات و شناسايي دارندگان سلاح غيرمجاز در سطح شهرستان توانستند در پنج عمليات جداگانه طي سه روز مقاديري از اين سلاحها را كشف كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين با اعلام اين خبر  بيان داشت: ماموران با جمع‌آوري اطلاعات و شناسايي دارندگان سلاح غيرمجاز در سطح شهرستان توانستند در پنج عمليات جداگانه طي سه روز مقاديري از اين سلاحها را كشف كنند. 

سرهنگ قاسم آبادي به خبرنگار آفتاب در ورامين گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از اطلاع از خريد و فروش سلاح غيرمجاز توسط افرادي به نامان « محمد – ر و رسول – ب» « ساكن خيرآباد و روستاي جليل آباد» پس از هماهنگي با مقامات قضائي در دو ماموريت جداگانه اكيپهاي عمليات به محلهاي مورد نظر اعزام كه در بازرسي از منزل متهم « رسول – ب» يك قبضه كلت كمري و 19 تير فشنگ جنگي و مشقي " كه بطرز ماهرانه‌اي داخل كانال كولر جاسازي شده بود كشف و متهم دستگير شد. 

در عمليات ديگر متهم با مشاهده ماموران قصد فرار از مسير پشت‌بام منزل را داشت كه ماموران با رعايت قانون بكارگيري سلاح نامبرده را همراه" يك قبضه كلت كمري به انضمام خشاب مربوطه – مقداري مواد مخدر از نوع شيشه و يك تيغه چاقو دستگير كردند. 

قاسم آبادي افزود: با دستگيري يكي از قاچاقچيان مواد مخدر به نام « اردشير – الف» سرنخهايي مبني بر نگهداري و حمل سلاح غيرمجاز توسط وي به پليس اطلاعات و امنيت عمومي رسيد كه در پي آن ماموران متهم را از زندان فراخوانده و مورد بازجوئي قرار دادند كه با انجام ترفندهاي پليسي نامبرده لب به اعتراف گشود و نام و مشخصات دو نفر از نگهدارندگان سلاح را فاش كرد. با شناسائي غيرمحسوس ماموران در دو عمليات همزمان متهمين به نامان " پيمان – ر و سجاد – خ" دستگير و در بازرسي از مخفيگاههاي آنان " مقداري مواد مخدر از نوع كراك – يكدستگاه ترازوي توزين – يك قبضه سلاح كلت كمري به همراه يك تيغه خشاب" كشف شد. 

اين مقام مسوول در ادامه تصريح كرد: پس از پايان اين ماموريتها ، با مراجعه شهروندي به عوامل گشت كلانتري مشخص شد فردي به هويت " سيدمحمد – ز" به همراه 3 نفر از دوستانش در محل به قدرت‌نمايي با استفاده از يك قبضه سلاح " ساچمه‌اي نخجير" پرداخته و باعث رعب و وحشت اهالي شده‌اند كه بلافاصله پس از هماهنگيهاي لازم با مراجع قضائي قبل از اينكه آنان فرصت فرار پيدا كنند هر چهار متهم به نامان " سيدمحمد – ز، سيدشهاب‌الدين – ز، احسان – ز، علي - ب" دستگير و سلاح مربوطه كشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین