کد خبر: ۱۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین:

كشف 263 هزار و 875 لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در چرمشهر ورامين

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: با اعلام ماموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی " 263 هزار و 875 لیتر" گازوئیل قاچاق دپو شده در تانکرهای ثابت داخل کارخانه متروکه شهرک صنعتی چرمشهر ورامین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اعلام این خبر به خبرنگار آفتاب در ورامين گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی با بکارگیری حداکثر توان عملیاتی موثر و هدفمند به منظور تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه هر چه جدی تر با قاچاقچیان فرآورده های سوختی ، یک واحد کارخانه غیرفعال را در شهرک صنعتی چرمشهر شناسائی کردند که براساس یکسری تحقیقات از کارگران اخراجی و اهالی مشخص شد مالک کارخانه مدتی است در زمینه قاچاق مواد سوختی فعالیت و با دپو کردن ، چند برابر قیمت اصلی گازوئیل را به کشاورزان و... می فروخته است. 

سرهنگ قاسم آبادی ادامه داد: پس از اطمینان از موضوع ، کارخانه متروکه مورد بازدید قرار گرفت که برابر گزارش ماموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی " 263 هزار و 875 لیتر" گازوئیل در تانکرهای ثابت داخل کارخانه در سه مخزن 100 تنی و یک مخزن دیگر در جلوی کارخانه مشاهده و کشف شد. 
سرهنگ قاسم آبادی در انتها اظهار داشت: با حضور پررنگ ماموران و اجرای این قبیل عملیاتها ما در سطح شهرستان شاهد کاهش شدید فعالیت قاچاقچیان و افراد سودجو در این زمینه هستیم و امیدواریم با تعامل و مشارکت میان شهروندان با پلیس از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 و یا ارائه گزارش به ماموران مستقر در اماکن انتظامی این روند افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین