کد خبر: ۱۰۱۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰
شهردار ورامين:

پايگاه گياه ‌پزشكي آموزش گل و گياه شهرداري ورامين راه‌اندازي شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با روز جهاني گل و گياه، توسط واحد فضاي سبز حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري ورامين و در راستاي ارائه خدمات هدفمند و رايگان به همشهريان وراميني پايگاه گياه‌پزشكي، مشاوره و آموزش گل و گياه شهرداري ورامين راه‌اندازي می شود.

رضا كارخانه شهردار ورامين با اظهار اين خبر به خبرنگار آفتاب گفت: گلها ، گياهان و درختان ريه‌هاي تنفسي شهرها هستند و با توجه به تاكيدات ائمه اطهار و بزرگان ديني مبني بر ايجاد و نگهداري از فضاهاي سبز، پايگاه گياه‌پزشكي ، مشاوره و آموزش گل و گياه شهرداري ورامين راه‌اندازي خواهد گرديد. 

وي ارائه خدمات رايگان مشاوره، آموزش و درمان را از برنامه‌هاي اصلي اين پايگاه بر شمرد و افزود: ورامين در گذشته‌هاي دور باغ‌هاي بزرگي داشته و از سرسبزي خاصي برخوردار بوده كه اكنون به دليل برخي مشكلات و معضلات اين باغها از بين رفته و فقط نامي از آن باغها باقي مانده است. 

شهردار ورامين  راه‌اندازي اين پايگاه را در همين راستا برشمرد و افزود: اين پايگاه اقدام به ارائه خدمات رايگان در زمينه‌هاي برگزاري كلاسهاي آموزشي و ارائه CD و بروشورهاي اطلاع‌رساني ، مشاوره طراحي ، احداث ، نگهداري ، تكثير و پرورش گلها و گياهان آپارتماني و شناسايي و درمان اوليه آفات و بيماريهاي گلها و گياهان منازل نموده و شهروندان محترم مي‌توانند با مراجعه به اين پايگاه از خدمات آن بهره‌مند شوند. 

وي توسعه فضاهاي سبز خانگي و شهري را از جمله اولويتهاي شهرداري برشمرد و افزود: اكنون بيش از شصت پارك محله‌اي و چهار پارك بزرگ شهري در شهر ورامين وجود دارد و اميدواريم راه‌اندازي اين پايگاه بتواند مشاركت حداكثري شهروندان ، مدارس ، ادارات ، كارخانجات و... را با شهرداري در حوزه احداث ، نگهداري و توسعه فضاهاي سبز شهري را فراهم نمايد. 

وی در پایان گفت : این پایگاه در پارک 15 خرداد ورامین واقع گردیده و شهروندان محترم می توانند جهت برخورداری از تسهیلات مذکور به این پایگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 2256919 تماس حاصل نمایند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین