کد خبر: ۱۰۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
رئيس دادگستري شهرستان ورامين:

بدحجابی با اختلافات خانوادگی رابطه دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالله زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب در  ورامين اظهار داشت: ورامين از نظر پرونده‌هاي موجود در محاكم قضايي شرايط خوبي دارد، برخي از شهرستان‌هاي همسايه سه تا چهار برابر ما پرونده دارند، به برخي از آنها روزانه 250 پرونده مراجعه مي كند حال آنكه پرونده‌هاي ما حداكثر 80 تا در روز است و از اين نظر وضعيت واقعا خوبي داريم. 

رئيس دادگستري شهرستان ورامين در ارتباط با بررسي عوامل استحكام خانواده خاطرنشان كرد: يكي از علل اختلافات خانوادگي و رجوع آنها به دستگاه قضايي بدحجابي است، هرچه بدحجابي بيشتر و شايع‌تر شود اختلافات خانوادگي نيز بيشتر مي‌شود. 

وي در ادامه افزود: ‌نمي‌گويم ورامين ايده آل است، بلكه جاي كار دارد، اما در مقايسه با خيلي از جاها بهتر است ،وقتي اصول از هم پاشيده مي‌شود بنيان خانواده‌ها مي‌لرزد. 

عبدالله‌زاده تصريح كرد:‌ وراميني‌ها هم متدين، سنتي و پايبند به اصول و ارزش‌ها هستند. 

اين مسئول در پايان گفت: بحث بدحجابي منع قانوني دارد و عزم جدي داريم و با آن برخورد مي‌كنيم، منتها همان‌گونه كه استحضار داريد تنها حبس و برخورد جوابگو نيست هرچند كه لازم است و در جاي خود بايد باشد اما كافي نيست، كار فرهنگي به موازات برخورد لازم است، دشمن سعي دارد در انحراف جوانان ما از طريق ماهواره‌ها، گوشي‌هاي موبايل و سي‌دي‌هاي مستهجن دارد، بايد هوشيار باشيم. 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین