کد خبر: ۱۰۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲

دستور رییس مجلس برای ارسال پرونده برنج‌های آلوده به قوه قضاییه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستور علی لاریجانی رئیس مجلس جهت ارسال پرونده برنج های آلوده به قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص آلودگی برنج های وارداتی به فلزات سنگین گفت: در گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ذکر شد که ۸ نوع برنج وارداتی به فلزات سنگین سرب آلوده هستند. همچنین قبلا کمیسیون کشاورزی مجلس گزارشی را در این زمینه تهیه کرده بود که برآلوده بودن برنج های وارداتی تاکید داشت.

وی با بیان اینکه برنج های وارداتی عطرگلباز، دل مبارکه، کامونگی، سارال، کیمیا، جادوگر، هاشمی۱۱۲۱، عررمان و حاجی مرادی به فلزات سنگین آلوده هستند،گفت: نمایندگان مجلس تاکید دارند که قوه قضاییه باید با متخلفان واردات این نوع برنج ها برخورد قضایی شود و پرونده این نوع برنج ها باید به قوه قضاییه ارسال گردد.

علی لاریجانی رئیس مجلس دستور داد تا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مسئول پیگیری دو گزارش ارائه شد از طرف کمیسیون کشاورزی و بهداشت و درمان در زمینه برنج های آلوده به مراجع قضایی شود و تا حصول نتیجه نهایی و برخورد با متخلفین این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: همچنین سازمان بازرسی کل کشور مشغول پیگیری تخلفات صورت گرفته در زمینه واردات برنج های آلوده می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین