کد خبر: ۱۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
در دیدار فرزند ارشد علامه محمدحسین فضل‌الله

احمدی‌نژاد: به‌زودی، بی‌عدالتی‌هایی که در دنیا گسترده شده، ریشه‌کن خواهد شد

راه علامه فضل‌الله ادامه خواهد یافت
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: علامه فضل‌الله، ایران را پایگاه اصلی اسلام ناب وآزادگان جهان می‌دانست و نسبت به حفظ و تقویت جایگاه ملت ایران حساسیت ویژه‌ای داشت. 

محمود احمدی‌نژاد با تجلیل از خدمات برجسته علامه فضل‌الله به جهان اسلام، گفت: مطمئنا راه و آرزوهای علامه فضل‌الله در لبنان و منطقه توسط مومنان و مجاهدان پیگیری و قدس شریف آزاد خواهد شد. 

محمود احمدی‌نژاد در دیدار حجت الاسلام سیدعلی فضل‌الله فرزند ارشد علامه محمدحسین فضل‌الله با تسلیت مجدد رحلت این عالم مجاهد، خاطرنشان کرد: علامه فضل‌‌الله پشتوانه مستحکمی برای مردم لبنان، مقاومت و ملت‌های منطقه بودند. 

احمدی‌نژاد نگاه مترقی و دیدگاه‌های خلاقانه علامه فضل‌الله را درحل مسایل منطقه را‌هگشا دانست و تصریح کرد: تمام زندگی ایشان در جهاد و مبارزه سپری شد به طوری‌که همواره نسبت به موضوعات مهم منطقه حساسیت داشته و با مواضع و سخنرانی‌های قاطع و انقلابی روشنگری می‌کردند. 

احمدی‌نژاد با تاکید براینکه ظالمان دنیا در سرازیری سقوط قرار‌دارند، اظهار داشت: بدون تردید ظلم و بی‌عدالتی‌هایی که در دنیا گسترده شده با بیداری ملت‌های جهان به زودی ریشه‌کن خواهد شد. 

حجت‌الاسلام سید علی فضل الله فرزند علامه فضل الله نیز دراین دیدار با تشکر از پیام تسلیت رهبر‌معظم انقلاب، محمود احمدی‌نژاد و حضور هیات ایرانی در مراسم تشییع پیکرعلامه فضل الله بااشاره به علاقه قلبی پدر بزرگوارشان به نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: علامه فضل‌الله، ایران را پایگاه اصلی اسلام ناب وآزادگان جهان می‌دانست و نسبت به حفظ و تقویت جایگاه ملت ایران حساسیت ویژه‌ای داشت. 

فرزند ارشد علامه فضل‌الله افزود: علامه فضل‌الله اهمیت بسیاری برای مشکلات دنیای اسلام به خصوص ملت مظلوم فلسطین قائل بودند و خواهان تقویت وحدت درجهان اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی بودند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه علامه فضل‌الله همیشه صفات اخلاقی و مواضع شجاعانه محموداحمدی‌نژاد رامی‌ستودند، گفت: علامه ازشما به عنوان الگویی از صلابت، شجاعت و تواضع یاد می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین