کد خبر: ۱۰۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
آرين‌منش، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

آيت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخيرش بايد پاسخ‌گو باشد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد که آیت‌الله جنتی در قبال اظهارات اخیرش درباره اعطای مبالغ میلیونی از سوی آمریکا به برخی از افراد در داخل کشور برای منقرض کردن نظام، باید پاسخ‌گو باشد و مدارکش را ارائه دهد.

جواد آرین‌منش نماینده مردم مشهد، در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی مبنی بر پرداخت یک میلیارد دلار به برخی از افراد در داخل کشور برای منقرض کردن نظام از سوی آمریکا، اظهار داشت: اطلاعی از صحت‌و سقم این قضیه ندارم. اما وقتی آیت‌الله جنتی به عنوان امام جمعه موقت تهران و دبیر شورای نگهبان چنین مطلبی را گفته است، لابد اطلاعات مبنایی موثقی دارد.

وی با بیان اینکه عدم برخورد قوه قضائیه با این مسأله در صورت صحت آن، جای سئوال دارد، تاکید کرد: خوب است که اطلاعات آقای جنتی از طریق مراجع قضایی پیگیری شود و عوامل وابسته به بیگانه شناسایی گردند تا طبق موازین شرعی و قانونی با آنها برخورد شود. اما اگر این گفته صحت نداشته باشد، خود آیت‌الله جنتی باید پاسخ‌گو باشد و مدارکش را ارائه دهد.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: دبیر شورای نگهبان حتما به آن درجه از اطمینان رسیده است که چنین مطلبی را بیان کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال دیگری در مورد سخنان اخیر اسفندیار رحیم‌مشایی مبنی‌بر ضرورت تبلیغ مکتب ایران به جای مکتب اسلام تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی چنان در هم تنیده است که قابل جدایی نیستند. اما ما چیزی به نام مکتب ایران نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین