کد خبر: ۱۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۹

اسلامی: رسایی باید اسناد مربوط به ادعای خود در رابطه با خاتمی را ارائه دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یكی از اعضای فراكسیون اصول‌گرایان درباره ادعای رسایی كه گفته بود شخص سید محمد خاتمی یک میلیارد دلار مورد نظر آیت‌الله جنتی از عربستان گرفته است، می‌گوید: من در مورد اشخاص اظهار‌نظر نمی‌كنم و توصیه می‌كنم دیگران هم این‌كار را نكنند. چون باید در روز رستاخیز پاسخ‌گو باشند.

حسین اسلامی نایب‌رئیس كمیسیون اصل نود، درباره امكان پیگیری ادعای آیت‌الله جنتی و رسایی در مورد پرداخت یک میلیارد دلار از سوی آمریكا كه به بعضی اشخاص در ایران، گفت: سخنی كه آیت‌الله جنتی گفته‌اند در یک سخنرانی عمومی بوده و اگر ایشان بخواهند كه این موضوع در مجلس پیگیری شود، باید اسناد مربوط به ادعای خود را هم ارائه دهند وگرنه به صرف ادعای مطرح شده در یک سخنرانی، كمیسیون اصل نود مجلس وظیفه پیگیری ندارد.

اسلامی با بیان اینكه دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات در اعترافاتی كه از تلویزیون هم پخش شد به دریافت مبالغی از خارج از ایران، اعتراف كرده بودند ادامه داد: حالا اینكه عددش در همین حدود یک میلیارد دلار است یا نه را نمی‌دانم. اما به هر حال بحث عدد و رقم را هم كه كنار بگذاریم همه می‌دانند آمریكا هر سال مبلغی را در بودجه مجلس و یا كنگره برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اختصاص می‌دهد.

اسلامی درباره ادعای رسایی نماینده تهران كه گفته بود شخص سیدمحمد خاتمی یک میلیارد دلار از عربستان دریافت كرده است، نیز گفت: من در مورد اشخاص اظهار نظر نمی‌كنم و به دیگران هم توصیه می‌كنم كه رعایت كنند. چون در روز رستاخیز باید پاسخ‌گو باشند.

عضو فراكسیون اصولگرایان همچنین درباره مباحثی كه پیرامون دخالت قوه مجریه در امور دو قوه دیگر مطرح می‌شود، اظهار كرد: در قانون اساسی قوای سه‌گانه كاملا از یكدیگر تفكیک شده‌اند و مستقل از یكدیگر كار می‌كنند.

وی تصریح كرد: اگر قوه‌ای در امور دیگر قوا دخالت می‌كند، خلاف قانون اساسی رفتار كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین