کد خبر: ۱۰۵۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵

وبلاگ‌های دانشجویی توسط وزارت علوم رصد می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ اگر وبلاگی به صورت رسمی ثبت نشده باشد، شامل آئین‌نامه‌های مربوطه نمی‌شود بنابراین اجباری به نظارت بر آنها وجود نخواهد داشت. 

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه وبلاگ‌های دانشجویی از بهمن ماه سال گذشته توسط وزارت علوم رصد می‌شود، از افزایش گرایش دانشجویان به استفاده از فضای مجازی خبر داد.

جلیل دارا مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به افزایش علاقه دانشجویان به استفاده از فضای مجازی برای پیگیری فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: دانشجویان در این چند سال نشان داده‌اند که علاقه بیشتری برای استفاده از امکانات رایگان موجود در فضای مجازی دارند.

وی در خصوص نظارت بر فعالیت‌های مجازی دانشجویان نیز گفت: وبلاگ‌های دانشجویی تنها در صورتی که مشمول آئین‌نامه‌های مربوطه شوند، تحت نظارت جدی قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در همین زمینه اضافه کرد:‌ اگر وبلاگی به صورت رسمی ثبت نشده باشد، شامل آئین‌نامه‌های مربوطه نمی‌شود بنابراین اجباری به نظارت بر آنها وجود نخواهد داشت.

دارا با تأکید بر اینکه وبلاگ‌های دانشجویی در صورت دریافت مجوز باید براساس آئین‌نامه‌های مربوطه عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر وبلاگی بعد از کسب مجوز رسمی برخلاف آئین‌نامه عمل کند، کمیته ناظر می‌تواند برای انجام تخلف با آن برخورد کند.

وی در پایان یادآور شد: وبلاگ‌های دانشجویی از بهمن‌ماه سال گذشته توسط وزارت علوم رصد می‌شود و این طور نیست که آنها را رها کرده باشیم، اما امکان برخورد جدی با تخلفات احتمالی آنها وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین