کد خبر: ۱۰۵۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۳

پوشیدن چادر در مدارس کازرون اجباری شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون از اجرای مصوبه پوشیدن چادر به عنوان لباس رسمی در مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه کازرون از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

محسن توحیدیان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: مصوبه‌ای برای عجین کردن افراد به ویژه دانش‌آموزان دختر با حجاب در جلسات گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان داشته‌ایم.

وی افزود: مصوبه پوشیدن چادر را به عنوان لباس فرم و رسمی در مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه اعلام کرده‌ایم که از ابتدای مهر‌ماه سال جاری و سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: در راستای بحث عفاف و حجاب سمینارهای مختلفی را نیز با عنوان حجاب در مدارس برگزار کرده‌ایم.

وی بیان داشت: آیین‌نامه عفاف و حجاب را به تمام مدیران مدارس ابلاغ کرده‌ایم و آنها نیز توجیه شده‌اند که برای تهیه لباس‌های فرم مشخصات موجود در آیین‌نامه را رعایت کنند.

توحیدیان با بیان اینکه بخشنامه‌ها را به بازارها داده‌ایم تا سیاست توزیع پارچه‌های مانتویی خود را اعلام کنند، خاطرنشان کرد: مدیران باید رنگ لباس را اعلام کنند و هیچ مدیری نباید بزاز و فرد خاصی را برای دوخت مانتو و شلوار معرفی کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: چادر را به عنوان لباس رسمی مدارس معرفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به مدارس خاص موجود در کازرون گفت: مدارس خاص دستورالعمل‌های خاص خود را دارند.
جهانبخشی با اشاره به اینکه کازرون تا به حال سه بار میزبان مسابقات قرآن مراکز پنج‌گانه بوده است، تصریح کرد: در کمیته استقبال نحوه پذیرایی، مکان استقرار، نحوه برگزاری مراسم استقبال و حتی نحوه پوشش استقبال کنندگان نیز مطرح شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین