کد خبر: ۱۰۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۷
عضو شاخص فراكسيون اصول‌گرايان در گفت‌و گو با آفتاب:

عده‌ای در جريان اصول‌گرايی تندروی می‌كنند

تندروها با دامن زدن به تفرقه خيانت می‌كنند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس سیاسی: احمد ناطق نوری در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب با اشاره به تلاش عده‌ای از اصول‌گرایان برای حذف افرادی چون لاریجانی و قالیباف گفت: متاسفانه در کشور نه شکل درستی از جریانات سیاسی وجود دارد نه از تشک‌های سیاسی ضابطه دار برخورداریم.

وی گفت: عده‌ای با ایده مشترک زیر چتری جمع می‌شوند ممکن است درون این تجمعات و تشکل‌ها اختلاف‌نظرهایی هم باشد اما این‌طور نیست که کسی بتواند دیگری را حذف کند یا نسبت به مقید بودن افراد در اصول‌گرایی تعیین تکلیف کنند.

نماینده نور و محمودآباد تصریح کرد: آن‌چه هم اکنون ضرورت دارد این است که اصول‌گراها با هم وحدت و یک‌پارچگی داشته باشند و در شرایط فعلی تهیه مانیفست جدید اصول‌گرایی با حذف تعدادی از چهره‌های شاخص این جریان جز دامن زدن به تفرقه چیزی نیست و مطمئنا تهیه کنندگان آن موفق نخواهند شد. 

ناطق نوری گفت: ما همواره از تفرقه ضربه خورده‌ایم. شاید در تشکل‌ها سلایق گوناگون باشد اما هنر جمع کردن نظرات مختلف با هم و هماهنگ کردن آن‌هاست نه این‌که با پاک کردن صورت مسئله گمان کنیم مشکل را حل کرده‌ایم.

وی افزود: هنر در این نیست که عده‌ای تند فکر کنند و هرچه با سلایق آنان خوش نیاید را حذف کنند. کسی که سنگ تفرقه می‌اندازد هیچ‌گاه موفق نخواهد شد.

عضو شاخص فراکسیون اصول‌گرایان تاکید کرد: متاسفانه عده‌ای در درون جریان اصولگرایی تندروی می‌کنند اما باید بدانند اگر خود را اصول‌گرا می‌دانند باید به فصل‌الخطاب توجه کنند و فرمایشات مقام‌معظم رهبری در توجه به اصول را فراموش نکنند، زیرا بر دامن تفرقه افزودن خیانت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین