کد خبر: ۱۰۷۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
در مراسم دعا و نیایش شب‌های قدر در مسجد کوشکنو اردکان

تابش: در جامعه منتسب به حضرت علی‌(ع) ظلم پذیرفتنی نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویسی سیاسی: نماینده مردم اردکان در مراسم دعا و نیایش شب‌های قدر در مسجد کوشکنو اردکان با تسلیت شهادت پیشوای متقیان حضرت علی (ع) گفت: همه‌ساله این روزها فرصت مغتنمی است تا علاوه بر عزاداری در سوگ امام علی(ع) مکتب او را بشناسیم و به دیگران نیز بشناسانیم. 

به گزارش آفتاب، تابش ادامه داد: مظلومیت آن امام همام نه به جهت خانه‌نشینی او و نه به‌واسطه جفاهایی که بر ایشان در دوره حکومتش روا شد بلکه از آن جهت است که ایشان شناخته نشد و مردم به ابعاد وجودی وی و ویژگی‌های منحصر به‌فردش پی نبردند و هنوز هم علی‌رغم کارهای زیادی که در این زمینه انجام شده، بسیاری از وجوه شخصیتی آن پیشوای عدالت‌خواهان جهان ناشناخته مانده است. پیروان مکتب علوی باید نسبت به این امر اهتمام بیشتری ورزند و آموزه های اخلاقی و تدابیر حکومتی و مشی و منش آن بزرگوار را در جامعه ای که منتسب به اوست را ملاک عمل قرار دهند. 

وی تصریح کرد: در جامعه منتسب به حضرت علی‌(ع) ظلم پذیرفتنی نیست، تبعیض جایگاهی ندارد، فقر باید ریشه کن شود و عدالت و مساوات جایگاه واقعی خود را بازیابد. 

تابش با تقدیر از اقدامات انجام گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی،در عین حال این تلاشها را برای دستیابی به جامعه علی محور ناکافی دانست و گفت: مسئولان امر نیز باید باهمدلی، تلاش مضاعف، پاکدستی، تدبیر و خردمندی از فرصتی که انقلاب اسلامی برای تحقق آرمانهای امام علی(ع) در جامعه فراهم نموده و انتظاراتی که برای مردم در جامعه پیدا شده به بهترین نحو بهره جسته و عمل نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین