کد خبر: ۱۰۷۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵

مهمان‌پرست: سخنگوی محمودعباس دقت كند!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با انتقاد از اظهارات سخنگوی محمود عباس درباره احمدی‌نژاد، گفت: ایشان باید در اظهارنظرش با دقت بیشتری از به کارگیری کلمات استفاده کند.

وی با ذکر این نکته که "رئیس‌جمهور محبوب کشور ما که با رای قاطع ملت انتخاب شد به نمایندگی از ملت مواضع سیاست خارجی را اعلام می‌کند"، افزود: همه تحرک مسئولان کشور ما و حضور پرشور مردم ایران در روز قدس، نشانگر علاقه‌مندی آنها به سرنوشت مردم فلسطین و سرزمین اشغالی آنهاست.

مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: بهتر است جریاناتی که در رابطه با مسأله فلسطین فعالیت می‌کنند، موضوع وحدت گروه‌های فلسطینی و تامین حقوق از دست رفته آن ملت را دنبال کنند و از طرف ملت فلسطین حاضر به عقب‌نشینی از حقوق اصلی آنها نشوند و تا بازگرداندن همه آوارگان فلسطینی به سرزمین اصلی‌شان و برگشتن اشغالگران به سرزمین‌های خودشان و برقراری امنیت و رفاه برای مردم فلسطین و شکستن محاصره صهیونیست‌ها، دست از تلاش برندارند و گرفتار توطئه‌های صهیونیستی و حامیان آنها نشوند.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه هرگونه اختلاف نظر در بین گروه‌های فلسطینی و ایجاد تنش بین مردم مبارز فلسطین می‌تواند در راستای افتادن در دام صهیونیست‌ها باشد، یادآور شد: پرهیز از افتادن در دام صهیونیست‌ها بر همه واجب است.

مهما‌پرست ادامه داد: تاثیر پذیرفتن از دشمنان جهان اسلام که برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دائما در حال طراحی توطئه هستند و بحث مربوط به انتخابات سال گذشته در کشور ما را به عنوان موضوعی برای ادامه شیطنت‌های خود دنبال می‌کردند، منافع صهیونیست‌ها در کشورهای حامی صهیونیست را تامین کرده و باید هوشیار بود و ناخواسته در جهت مخالفت با منافع بزرگ‌ترین حامی ملت فلسطین یعنی ملت بزرگ ایران حرکت نکنند.

سخنگوی محمود عباس در اظهاراتی محمود احمدی‌نژاد را نماینده مردم ایران ندانست و گفت که احمدی‌نژاد صلاحیت اظهارنظر درباره فلسطین و محمود عباس را ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین