کد خبر: ۱۰۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی:

عمل تفرقه‌برانگیز اهانت به کلام‌الله مجید نشان از عجز مبشران دروغین فضای باز سیاسی و اجتماعی برای بیان دیدگاه‌هاست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن محکوم کردن عمل تفرقه‌برانگیز اهانت به کلام‌الله مجید توسط گروهی افراطی در آمریکا، این اقدام را نشان از عجز مبشران دروغین فضای باز سیاسی و اجتماعی دانستند و افزودند: از همه امت اسلامی دعوت می‌کنم که با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند و به وعده موکد حق الهی که اعلان داشته حافظ این قرآن است، مطمئن باشد. 

 به گزارش آفتاب، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا نحن نزلنا الذکر و اناله لحافظون»

عمل تفرقه‌برانگیز اهانت به کلام‌الله مجید در سرزمینی که مدعی آزادی بیان هستند، چنان زشت و شنیع است که در نگاه هر انسان آزاده با هر دین و مسلکی محکوم می‌باشد. 

این اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی، آن هم مقابله با کتابی که «یستمعون القول و یتبعون احسنه» بشارت آن به بندگان خداست، نشان از عجز مبشران دروغین فضای باز سیاسی و اجتماعی برای بیان دیدگاه‌هاست. 

آن کشیش مسیحی شاید با علم به نگاه مترقی قرآن مجید به پیامبر خدا حضرت عیسی‌بن‌مریم(ع) به جنگ با آن حضرت برخاست و به لطف الهی مواجه با مخالفت و سرزنش کشورها و مذاهب و شخصیت‌ها شد و عقب‌نشینی کرد.
 
توهین‌کنندگان به آخرین پیام هدایت‌گر الهی با خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها کینه عمیق آن مسئول انگلیسی را نشان می‌دهد که یک قرن پیش در جمع تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران غرب هشدار داده بود تا زمانی که این کتاب در میان مسلمانان مبنا و اصل است، باید فکر سیطره بر ممالک اسلامی را با خویش به گور ببریم وگرنه با مطالعه هر آیه از آیات این کتاب آسمانی جز دعوت به نیکی، صمیمیت و برادری، پیامی از آن به گوش نمی‌رسد مخصوصاً با ادب انسانی، مسلمانان را از سبّ به بت‌ها نیز نهی می‌کند. 

اینجانب با تسلیت این مصیبت به امام زمان(عج) و مسلمانان جهان و هم‌چنین محکومیت این اقدام زشت از همه امت اسلامی دعوت می‌کنم که با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند و به وعده موکد حق الهی که اعلان داشته حافظ این قرآن است مطمئن باشد. 

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس اجلاس خبرگان رهبری
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین