کد خبر: ۱۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۸
اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز:

جسارت به هاشمی و ناطق‌نوری در مناظرات، آغازگر دلخوری‌ها بود

باید از افزایش بیکاری در جامعه جلوگیری کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که جسارت به آیت‌آلله هاشمی رفسنجانی و ناطق‌نوری در مناظرات انتخاباتی آغازگر دلخوری‌های شخصی بوده است که جبران نیز نشده است. 

سید رضا اکرمی نماینده تهران، در ارتباط با گفته‌های اخیر مقام معظم  رهبری در مورد لزوم عملی شدن وحدت در جامعه، گفت: همگان باید ضرورت وحدت و اتحاد را در جامعه بپذیرند و بدانند که در دهه پیشرفت و عدالت اگر قصد پیشرفت وجود داشته باید در مورد آن برنامه‌ریزی شود.

به گفته وی باید پذیرفت که کشور در شرایطی است که جز با پیشرفت و عدالت نمی‌توان ادامه حیات داد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر برنامه‌ریزی در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: باید شرایط را برای اجرای قانون برنامه پنجم فراهم کرد و از افزایش بیکاری در جامعه جلوگیری کرد. 

اکرمی معتقد است که در همه موراد میان گروه‌های جامعه تفاهم وجود ندارد، اما اصولی وجود دارد که به عنوان زیر بنا مورد قبول همگان است در نتیجه باید در مورد این اصول مشترک کار شود و همه متعهد به انجام آن شوند.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان در ادامه در ارتباط با بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از سایه انداختن برخی دلخوری‌های شخصی در کشور گفت: دلخوری‌های شخصی که مانع از ایجاد وحدت در کشور شده است از مناظره‌ها آغاز شد و از آنجایی‌که در این مناظر‌ه‌ها به آیت الله هاشمی و ناطق نوری جسارت شد و این موضوع جبران نشد در نتیجه دلخوری‌ها ادامه پیدا کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
سینا از شیراز
دادن آمار نادرست و ادبیات نامناسب(بگم بگم) هم از دیگر اشکالات مناظره بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین