کد خبر: ۱۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶
در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

احمدی‌نژاد از وقوع دو اتفاق بزرگ در جهان خبر داد

هیچ مکتبی غیر از مکتب ولایت نمی‌تواند جهان را اداره کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد با بیان اینکه مجلس و دولت باید خودشان را در فضای حاکمیت جهانی و اثرگذاری در تحولات جهانی تعریف کنند تاکید کرد که نباید خودمان را به مسایل پیش پا افتاده مشغول کنیم. 

محمود احمدی‌نژاد یکشنبه شب در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: اگر آرزو داریم که ای کاش در زمان ائمه اطهار(ع) بودیم امروز بی‌تردید همه در محضر امام قرار داریم از این رو باید قدر حضور در محضر امام را دانست و مراقب بود که در دایره لطف امام باقی بمانیم.

وی در ادامه با اشاره به تقویت هر چه بیشتر وحدت و همدلی بین دولت و مجلس گفت: بی‌تردید نمایندگان هرچقدر که نسبت به طرح‌ها و لوایح اشراف و احاطه کاملی پیدا کنند قوانین مترقی‌تر و سازنده‌تری به تصویب خواهد رسید و این موضوع به نفع دولت و کشور است و دولت از آن حمایت می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران و تمام ارکان نظام اعم از مجلس و دولت باید خودشان را در فضای حاکمیت جهانی و اثرگذاری در تحولات جهانی تعریف کنند، اظهار کرد:‌ نباید خودمان را به مسایل پیش پا افتاده مشغول کنیم باید با موج عظیمی که به راه افتاده همراه شد تا در آینده عالم جایگاهی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به بی‌تأثیر بودن تحریم‌های نظام سلطه علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: مستکبران تمام قدرت مادی خود را بسیج کرده و چنین تصور می‌کنند که با اقدام جدید آن‌ها در ایران تزلزلی ایجاد خواهد شد اما به فضل الهی و به واسطه خود باوری و ایستادگی ملت ایران اقدامات آن‌ها هیچ تأثیری نداشته، ملت ایران نه تنها هیچ جایگاهی برای ابرقدرت‌ها قائل نیست بلکه از آنها هراسی هم ندارد.

وی وجود روحیه خودباوری در ملت ایران را سرمایه بسیار ارزشمندی دانست و گفت: امروز در ایران خودباوری ملی و اعتماد به نفس ملی گسترده‌ای بوجود آمده که در طول تاریخ بی‌نظیر است و اتفاقات بزرگ بعد از احساس اعتماد به نفس و خودباوری ملی ایجاد می‌شود.

وی افزود: اثرگذاری ملت ایران در جهان، بواسطه یگانه‌پرستی، توسل به اهل بیت(ع) و اعتماد به نفس بوجود آمده است به نحوی که همان کسانی که می‌خواستند برای ملت ایران نقش و جایگاه تعیین کنند امروز از ملت ایران نقش می‌پذیرند.

احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل و در جریان سفر به نیویورک، گفت: با صحبت درباره حادثه 11 سپتامبر علامت سئوال بزرگی در برابر همه اندیشه نظام سرمایه‌داری و رفتار دولت‌مردان غربی گذاشته شد و آنان از هرگونه عکس‌العمل نسبت به این موضوع ناتوان هستند.

احمدی‌نژاد از وقوع دو اتفاق بزرگ در جهان خبر داد و گفت: امروز قدرت‌طلبان و فاسدین هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک‌تر و کوچکتر می‌شوند و در نهایت در یک صف قرار می‌گیرند و در طرف مقابل عدالت‌طلبان و خداجویان نیز در صف مقابل قرار خواهند گرفت و هر چقدر جبهه حق و عدالت فعال‌تر و شفاف‌تر و اثرگذارتر ‌شود به همان نسبت جبهه دنیاپرستان و مستکبرین ضعیف‌تر و شکننده‌تر خواهد شد.

وی افزود: تحولات بزرگی در جهان در حال وقوع است و باید نگاه خود را به افق‌های دور دست بدوزیم و کاروانی که به راه افتاده است به فضل الهی تمام توطئه و فتنه‌های دشمنان و بدخواهان را زیر چرخ‌های خود خواهد گرفت و با استحکام به راه خود ادامه خواهد داد.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه باید در تحولات عظیمی که در دنیا اتفاق می‌افتد حضور و مشارکت فعال داشت، گفت: هیچ مکتبی غیر از مکتب ولایت نمی‌تواند نیاز بشریت امروز را پاسخ داده و جهان را اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: در صد سال اخیر هیچ‌گاه جبهه استکبار به اندازه شرایط کنونی در انفعال قرار نگرفته بود و امروز انتظار برای شنیدن پیام ملت ایران گسترده و چشم‌گیر است.

وی گفت: به فضل الهی به همان اندازه که در ایران خودباوری ملی شکوفا و گسترش پیدا کرده است به همان نسبت نظام سلطه هیمنه و آرایش سیاسی خود را از دست داده است. مواضعی که رئیس‌جمهور آمریکا در روزهای اخیر از طریق رسانه انگلیسی علیه جمهوری اسلامی ایران گرفت موضع بسیار سطح پایینی بود و معلوم شد که آنان به کلی تسلط بر اعصاب خود را از دست داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین