کد خبر: ۱۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰
عباس جدیدی:

یزدانی‌خرم احمدی‌نژاد را فریب داد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس جدیدی گفت: یزدانی خرم پس از شکست های کشتی گیران در المپیک پکن، به آقای احمدی نژاد نامه نوشت و دلیل نتیجه گرفتن تیم ملی را گرفتن رشوه برای باختن عنوان کرد و این باعث شد که آقای رییس جمهور فریب بخورد! 

این قهرمان سابق کشتی که در برنامه زنده شبکه خبر برای بررسی وضعیت کشتی سخن می‌گفت، مجموعه ای از اتهامات را متوجه رییس و مسئولان فدراسیون کشتی کرد و به نحوی سخن گفت که پیمان اسدیان مجری این برنامه چند بار ناچار شد سخنان او را قطع کرده و یا اعلام کند که گزارشی را آماده پخش دارند!

اسدیان که گوینده خبر ورزشی در شبکه خبر است پس از این گزارش رو به بینندگان این برنامه گفت: افرادی که به این برنامه دعوت می‌شوند از کارشناسان هستند و نظرات آنها نظرات شبکه خبر و صدا و سیما نیست.

عباس جدیدی در سخنانی کم‌سابقه در صدا و سیما، دلایل نتیجه نگرفتن تیم‌های کشتی در مسابقات اخیر قهرمانی جهان را عدم ساختن پشتوانه برای کشتی را اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن در رقابت‌های جهانی دانست و افزود: شکافی بین تیم‌های پایه و تیم ملی بزرگسالان ایجاد شده که نگران کننده است. این اهانت به امام زمان و ولایت است که فلان مسئول در تلویزیون بگویند که ما به دخایر غیب دسترسی داریم و برای همین در بازی‌های آسیایی‌های گوانجو نتیجه می‌گیریم.

نایب‌قهرمان المپیک همچنین درباره دلایل ماندن یزدانی‌خرم به‌رغم نتایج ضعیف در سال‌های اخیر تاکید کرد که گزارشی در فدراسیون به شکل مکتوب وجود دارد که رییس فعلی فدراسیون کشتی پس از باز‌های المپیک پکن، به رییس‌جمهور نوشته و دلیل باخت کشتی‌گیران در این رقابت‌ها را گرفتن پول عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه که این گزارش را دیده گفت : از این گفته خود دفاع می‌کنم.

عباس جدیدی‌، یزدانی‌خرم را به بی‌اطلاعی از نحوه مدیریت در کشتی متهم کرده و در پاسخ به این سوال که به هر حال محمد علی صنعتکاران به عنوان یکی از چهره‌های شاخص کشتی‌، در این فدراسیون نایب‌رییس است، اظهار داشت: آقای صنعتکاران 40 سال مدیریت کرده و هیچ وقت نتوانسته حتی یک تیم را در مسابقات جهانی و المپیک قهرمان کند. پس حضور او هم موثر نیست.

این کشتی‌گیر سابق، تک چهره‌های فعلی مدال‌آور در کشتی را دست‌پرورده فدراسیون‌های قبل دانست و با انتقاد از رویه فدراسیون در 5 سال گذشته‌، آنها را به بی‌توجهی به کشتی پایه و استعدادهای کشتی متهم کرد.

این مربی کشتی‌، درگیری‌های اخیر به وقوع پیوسته در اردوهای تیم ملی بین کشتی‌گیریان و مربیان را یادآور شد و افزود: آنها سعید ابراهیمی را از تیم بیرون می‌اندازند و به رضا یزدانی اهانت می‌کنند. مربی به جای اینکه مربی‌گری کند با کشتی‌گیران درگیر شده است.

وی کار تیم ملی در بازی‌های گوانجو را سخت دانست و خواستار ایجاد تغییر در فدراسیون کشتی شد.

در این برنامه گزارشی نیز پخش شد که در آن با برخی از کارشناسان و پیشکسوتان کشتی گفت‌و گو شده بود. آنها «به روز نبودن» مسئولان فدراسیون و عدم شناخت کشتی امروز جهان را عامل ناکامی‌های اخیر دانستند.

فدراسیون کشتی پس از نتایج ضعیف مسابقات قهرمانی جهان با انتقادات زیادی رو به روست و اخیرا نیز، اظهار نظر یزدانی خرم رییس این فدراسیون درباره نامه علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی به مقام معظم رهبری درباره تغییر در وضعیت رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، وی را تا مرز برکناری پیش برده است.

سازمان تربیت بدنی نگارش این نامه را تکذیب کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین