کد خبر: ۱۱۰۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰
انصاری، رییس کل دادگستری استان اصفهان:

ربوده شدن امیرحسین شیرانی ارتباطی به گروهک ریگی ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ربوده شدن امیر حسین شیرانی مربوط به اختلاف حسابی شخصی در زمینه مسایل مالی با گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر ساکن در سیستان و بلوچستان است و هیچ ارتباطی با گروه جند الله ندارد. 

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تایید خبر ربوده شدن فردی به نام "امیر حسین شیرانی"، ارتباط این گروگانگیری با گروه جندالله و اشتغال این فرد را در سازمان انرژی اتمی تکذیب کرد. 

دکتر غلامرضا انصاری با تکذیب ربوده شدن یکی از کارمندان هسته‌‌ای کشورمان که گروه تروریستی جندالله مدعی آن شده بود، اظهار کرد: به نظر می‌رسد ربوده شدن امیر حسین شیرانی مربوط به اختلاف حسابی شخصی در زمینه مسایل مالی با گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر ساکن در سیستان و بلوچستان است و هیچ ارتباطی با گروهک جندالله ندارد. 

وی همچنین با تکذیب اینکه وی کارمند هسته‌ای ایران است، افزود: امیر حسین شیرانی چند سال قبل به عنوان راننده در یکی از شرکت‌های وابسته به انرژی اتمی مشغول به کار بوده و این‌طور نیست که کارمند انرژی هسته‌ای باشد. 

این در حالی است که گروه تروریستی جندالله در بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از کارمندان هسته‌ای ایران در شهر اصفهان را ربوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین