کد خبر: ۱۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۵
جلالی خبر داد:

طرح تحقیق و تفحص از وضعیت شورای عالی ایرانیان تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از وضعیت شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. 

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت که طرح تحقیق و تفحص از وضعیت شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به تصویب رسید و گزارش آن به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود و نهایتا مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

جلالی افزود: در این جلسه موضوع اجرای کامل قطعنامه 598 خصوصا در بحث پرداخت غرامت به واسطه تحمیل 8 سال جنگ و خسارت‌های وارده به کشورمان مطرح شد و مقرر گردید کارگروهی مشترک از دو کمیته روابط خارجی و دفاعی مجلس به ریاست فلاحت پیشه تشکیل و موضوع به شکل جدی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در جلسه صبح امروز هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارشی از حادثه جنایت‌کارانه تروریستی کردستان ارائه شد.

جلالی گفت: این کار تروریستی فاقد ارزش عملیاتی است و یک حرکت کور و جنایتکارانه و نشات گرفته از عصبانیت نسبت به ملت عزیزمان و مردم سلحشور کرده است.

نماینده شاهرود تاکید کرد: این حادثه در زمان بسیار شلوغ و در منطقه پرتردد آن هم در ساعت پنج عصر اتفاق افتاده است و در این حادثه جمعی از مردم عزیزمان و پرسنل خدوم و زحمتکش و عزیز نیروی انتظامی به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی از مسئولان می‌خواهد در شناسایی عوامل این جنایت موضوع را با جدیت و حساسیت پیگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین