کد خبر: ۱۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۶
در همايش بزرگ ورزش‌های رزمی

بازوبند پهلوانی کشور بر بازوی احمدی‌نژاد بسته شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان تربیت‌بدنی بازوبند پهلوانی کشور را بر بازوی محمود احمدی‌نژاد بست. 

همایش بزرگ ورزش‌های رزمی عصر امروز سه‌شنبه به مناسبت بزرگداشت روز تربیت‌بدنی و ورزش با حضور محمود احمدی‌نژاد و علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از رزمی‌کاران در آن حضور داشتند، بازوبند پهلوانی کشور به احمدی‌نژاد اعطا شد و سعیدلو آن را بر بازوی وی بست.

احمدی‌نژاد طی سخنانی در این مراسم با تشکر از مسئولان سازمان تربیت‌بدنی و فدراسیون ورزش‌های قهرمانی، این بازوبند قهرمانی را به همه جوانان،‌ دختران و پسران و مردم جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد و گفت: «خودم را کوچک همه آنها می‌دانم.»

در این مراسم شماری از کونگ‌فوکاران کشور به اجرای نمایش‌های رزمی پرداختند و تعدادی از رزمی‌کاران کرد نیز مراسم رقص کردی و (بزم کردی) را اجرا کردند و رزمی‌کاران محلی نیز به اجرای بزم دو چوب ‌ پرداختند. 

در پایان این مراسم، احمدی‌نژاد بازوبند پهلوانی را بر بازوی آرش‌مردانی قهرمان پهلوانی کشور بست و گفت: «این بازوبند را به نمایندگی از تمام مردم ایران بر بازوی این پهلوان بستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
0
0
سلام. من بیشتر مواقع اخبار سایت شما را مطالعه می کنم به دو دلیل اساسی:
1- اینکه نشان داده اید که به میزان زیادی از قاعده خبررسانی آزاد تبعیت می‌کنید و اخبار را از هر طرف باشد انعکاس میدهید مثل این خبر: دفاع اوباما از ساخت مسجد مسلمانان در نیویورک یا اخباری که از طرف آقایان موسوی کروبی، خاتمی و خانم رهنورد باشد.
2- بعد از انتخابات جنجال برانگیز سال 1388 از واژه رییس جمهور برای احمدی نژاد استفاده نمی کردید که متاسفانه در این خبر اخیر از این واژه استفاده کردید. امیدوارم این مورد به خاطر اشتباه سهوی بوده باشد
خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
0
0
به به چه پهلوانی؟؟!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین