کد خبر: ۱۱۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰

فتوای‌ معاون صداوسیما: داشتن وبلاگ برای ‌هر شیعه ضروریست

طلبه‌ای كه وبلاگ نداشته باشد گویی قلم ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رسانه مجازی رییس سازمان صدا و سیما با بیان این‌كه بر هر شیعه ضروری است، حداقل یک وبلاگ داشته باشد، افزود: طلاب وظیفه دارند برای ترویج معارف اهل بیت(ع) و گسترش اسلام برای خود یک وبلاگ داشته باشند.

به گزارش رسا، سیاكلی، معاون رسانه مجازی رییس سازمان صدا و سیما، 25 مهرماه، در دومین نشست حضور آستان قدس در صحنه بین الملل با عنوان «تبلیغات دینی در فضای مجازی و رسانه‌های ماهوار‌ه‌ای»، كه در تالار بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه محتوا مطالب عظیم و گرانسنگی را در اختیار داریم اما برای ارائه آن به جامعه جهانی و در فضای مجازی كاری انجام نشده و می‌توان گفت در زمینه تولید محتوا تقریبا معادل صفر كار كرده‌ایم.

وی با بیان اینكه بر هر شیعه واجب است حداقل یک وبلاگ داشته باشد، افزود: طلاب بیش از همه وظیفه دارند برای ترویج معارف اهل بیت(ع) و گسترش اسلام برای خود یک وبلاگ داشته باشند زیرا طلبه‌ای كه وبلاگ نداشته باشد گویی قلم ندارد.

سیاكلی با بیان این‌كه رسانه‌ها تا به امروز توانسته‌اند از طریق ماهواره‌ها جهانی و حتی فرا منطقه‌ای شوند ولی ما تاكنون رسانه‌ای جهانی به جز اینترنت نداشته‌ایم، تصریح كرد: در دنیای امروز باید از گدایی دانلود دست برداریم و اعتقادات و مذهبمان را به تمام دنیا ارائه كنیم.

وی با اشاره به این‌كه رسانه مجازی، رسانه مدرنی است كه اكنون در اختیار ما است، افزود: مأمون مجالس وعظ و خطابه و نقد دینی می‌گذاشت و می‌خواست امام رضا(ع) را به چالش بكشاند و البته به دنبال وهن دین بود؛ اما محفل رسانه‌ای اش به شكل گردهمایی و جلسه بود حالا امروز همان محافل و جلسات ماهواره ای شده محتوا همان است اما وهن دین سرجایش باقی است و امروز ابزار وهن، فضای وب است، استكبار فكر كرده از این ابزار علیه مسمانان بهره می‌برد.

معاون رسانه مجازی رییس سازمان صدا و سیما تصریح كرد: اكنون كه فضای وب ایجاد شده ما هم كه به مخزن علم كه همان اهل بیت(ع) هستند وصل هستیم باید از آن برای نجات بشریت استفاده كنیم. شبكه وب مثل خانه عنكبوت است كه ارتباطش قطع نمی‌شود زیرا یك شبكه عنكبوتی كه تمام المان‌هایش با هم ارتباط دارد و می تواند فرد را در هر جایی كه قرار داشته باشد به جهان مرتبط كند و امروز كه این وسیله فراهم شده دیگر دوران فرافكنی به اتمام رسیده و چیزی به اسم رسانه وجود ندارد.

سیاكلی خاطرنشان كرد: دنیای مجازی دنیای كلیك است باید هر كس خود را موظف كند هر روز به سایت های اسلامی وارد شده و كلیك كند تا از این طریق با پر مخاطب شدن آن سایت در صفحه های اول گوگل قرار گیرندو مخاطب بین‌المللی پیدا كند؛ ما باید فصل و اعتقاد خود را ارزان و به رایگان در اختیار جهانیان قرار دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۹
0
0
این آقا اصلا می دونستن وبلاگ رو با چه س می نویسن؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین