کد خبر: ۱۱۱۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸

برنامه جبهه اصلاحات برای برگزاری همایشی با موضوع قانون اساسی و حقوق ملت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یک شنبه شب با حضور احزاب و گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب برگزار شد.

دبیرکل حزب اراده ملت با اعلام این خبر، افزود: در جلسه شب گذشته در مورد مسائل روز و جاری کشور به ویژه مسائل اقتصادی و قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

احمد حکیمی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که در جلسه دیشب مطرح شد، تاکید بر این مسأله بود که مجلس شورای اسلامی باید بعدنظارتی خود را تقویت کند و بیش از پیش جدی بگیرد.

وی با اشاره به عزم احزاب و گروه‌های سیاسی برای برگزاری همایشی در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: ما به دنبال برگزاری یک کنگره یا همایش صرفا سیاسی نیستیم، بلکه در نظر داریم بحث‌های فنی و کاربردی در مورد مسائلی نظیر قانون اساسی، حقوق اساسی ملت، بایدها و نبایدهای مربوط به فعالیت‌های احزاب، تعریف جرم سیاسی و مسائل دیگری از این دست صورت بگیرد و بدین ترتیب بیشتر به دنبال برگزاری یک همایش علمی و کارشناسی هستیم.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان این‌که دیدارهای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با شخصیت‌های مختلف کشور را همچنان پیگیری می‌کنیم گفت: هدف از چنین دیدارهایی این است که اصلاح‌طلبان به عنوان یک طیف در کشور بتوانند بخشی از دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در مورد مسائل جاری مختلف کشور بیان کنند و ما معتقدیم که مسائل و مشکلات کشور را نباید به صورت صرفا سیاسی نگاه کرد، بلکه بسیاری از این مباحث فراجناحی و نیازمند ارزیابی‌های کارشناسی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین