کد خبر: ۱۱۱۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۵
بادامچیان، عضو کمیسیون ماده 10 احزاب:

پیش‌نویس قانون احزاب برای بررسی به احزاب داده می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: پیش‌نویس قانون جدید احزاب که هم اکنون در کمیسیون ماده 10 در حال آماده شدن است پس از بازنگری مجدد حدود یک ماه دیگر برای بررسی بیشتر برای همه احزاب کشور ارسال می‌شود. 

اسدالله بادامچیان عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، در بیان برنامه‌های خود پس از انتخاب مجدد برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب که امروز سه‌شنبه انجام شد، اظهار داشت: از مهمترین اولویت‌های من در فعالیت جدید استفاده از تجربیات گذشته و ادامه برنامه‌های قبل است که از جمله آن تکمیل قانون احزاب پس از پایان پیش‌نویس این قانون است.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر بازنگری قانون احزاب در کمیسیون ماده 10 در حال انجام است و پس از بازنگری و اصلاح مجدد پیش‌نویس قانون احزاب، این پیش‌نویس برای تمامی احزاب ارسال می‌شود تا نظرات خود را ارائه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که پیش‌نویس قانون جدید احزاب تا یک ماه دیگر به احزاب مختلف ارسال شود.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح قانون احزاب می‌تواند تاثیر به‌سزایی در جایگاه احزاب و فعالیت آنها داشته باشد، افزود: دولت‌ها قدرت دارند و از جایگاه دولتی برخوردارند بنابراین ما باید در کمیسیون ماده 10 احزاب به‌گونه‌ای تلاش کنیم که احزاب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شوند و نقاط ابهام و نقص قانون احزاب را برطرف کنیم.

گفتنی است اسدالله بادامچیان و حمیدرضا فولادگر دو عضو پیشین کمیسیون ماده 10 احزاب و نمایندگان مجلس در این کمیسیون مجددا در انتخابات اخیر برای تعیین نماینده مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب از سوی مجلس انتخاب و در سمت قبلی خود ابقا شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین