کد خبر: ۱۱۲۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶
رئيس پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ:

ایجاد مسیر‌های دوچرخه‌سواری ویژه بانوان را پیگیری می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در صورتی که قوانین و مقررات اجازه دهد، با رعایت شئونات اسلامی ایجاد مسیر‌های دوچرخه‌سواری ویژه بانوان را پیگیری می‌کنیم.

سردار حسین رحیمی گفت: متاسفانه در این زمینه افراط و تفریط وجود دارد و اگر بانوان خود با رعایت شئونات همکاری کنند، ایجاد مسیر‌های ویژه دوچرخه‌سواری زنان با دستگاه‌های مرتبط مانند شهرداری را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ایجاد مسیر‌های ویژه دوچرخه‌سواری بانوان را با رعایت شئونات اسلامی پیگیری می‌کنیم و اگر قوانین کشور اجازه دهد به این مسیر‌ها می‌پردازیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: زنان در حوزه رانندگی کمترین تخلفات را دارند و طبق برآوردهای انجام شده زنان کمتر از یک دهم درصد از تخلفات مربوط به رانندگی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در کنترل‌های انجام شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ زنان قوانین رانندگی را بسیار بهتر از مردان رعایت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
0
به نظر می‌ر‌سد آمار تخلفات رانندگی زنان نادرست تفسیر شده باشد. باید دید چند دهم درصد رانندگان زن هستند. کمتر از یکدهم درصد؟ آمار صحیح اینست که نسبت تخلف زنان راننده به کل زنان راننده موجود استخراج و با نسبت مشابه در مورد مردان مقایسه شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین