کد خبر: ۱۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۷

احمدی‌نژاد مدال طلای وزنه‌برداری گرفت / عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز دوشنبه در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران و در مراسمی با عنوان «نمایش توانمندی‌های سازمان‌هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»، بهداد سلیمی قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان، مدال طلای خود را به محمود احمدی‌نژاد اهدا کرد.
 
به این ترتیب محموداحمدی‌نژاد در مدتی کمتر از دو هفته، پس از دریافت بازوبند پهلوانی و گلزنی در مقابل ستاره‌های فوتبال ایران، مدال طلای دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان را نیز نصیب خود کرد.
 
 این وزنه‌بردار گفت: از این که باید مدالش را به رئیس‌جمهور ایران اهدا کند بی‌اطلاع است و «فقط به من گفته‌اند قرار است رئیس‌جمهور به صورت نمادین، مدال را بار دیگر به گردن من بیاویزد.» 

روز یکشنبه حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ایران، از اهدای مدال طلای بهداد سلیمی به محمود احمدی‌نژاد خبر داده بود.
 
حسین رضازاده که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران حضور پیدا کرده بود، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به این که دکتر احمدی‌نژاد از دیدگاه ما یک قهرمان بزرگ است، برنامه‌ای داریم که اگر بشود، مدال طلای سلیمی را به او اهدا کنیم.» 

بهداد سلیمی در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری ۲۰۱۰ در آنتالیا و در شب پایانی رقابت‌ها، روی سکوی قهرمانی دسته فوق سنگین قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین