کد خبر: ۱۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶

رضا يزدانی: طللايم را به مردم ايران و خانواده‌ام تقديم می‌كنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:رضا يزدانی، كشتی‌گير وزن 96 كيلوگرم ايران بعد از رسيدن به مدال طلای بازی‌های آسيايی 2010 گفت كه اين مدال را به خانواده‌اش و مردم ايران تقديم می‌كند.  

يزدانی به سايت فدارسيون كشتی گفت: «با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در دیدار پایانی ظاهر شدم، چرا كه برای کسب مدال طلا سختی های زیادی کشیده بودم.»‌ 

يزدانی درباره كشتی‌هايی كه امروز گرفت، توضيح داده است: «حضور کشتی‌گیری مانند تیموراز تگی‌یف در مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی و معرفی او به عنوان حریف دوم من، این مرحله را به‌اندازه کافی سخت کرده بود. به‌قدری که این مبارزه برای من حکم فینال را داشت. تگی‌یف خیلی خشن مبارزه می‌کرد. او ضد کشتی می‌گرفت، طوری که با ضربه‌ای که به صورتم زد، باعث شکافتگی ابرویم شد. این کشتی‌گیر قزاقستانی با حرکات خود مرا عصبی کرده بود. خیلی خودم را کنترل کردم تا این موضوع روی من تاثیر منفی نگذارد و بتوانم او را شکست دهم. البته او در پایان کشتی از من عذرخواهی کرد.» 

يزدانی كه تازه به وزن 96 كيلوگرم آمده است، گفت كه با احتياط كشتی گرفته است: «من از هيچ حريفی نمي‌ترسم. فقط چون تازه به 96 كيلو آمده بودم،‌ بايد كمی در دیدار فینال مقابل قربان اف ازبکستانی که عنوان‌دار جهانی در این وزن است، احتياط می‌كردم. قطعا كسب مدال در وزن جديد مدتی طول می‌كشد كه من در چند ماه در 96 كيلو جا افتادم و توانستم مدال طلا بگيرم.» 

یزدانی گفت: «برای کسب این مدال خیلی زحمت کشیدم و این مدال طلا را به خانواده‌ام و تمامی مردم ایران تقدیم می‌کنم و از مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی نیز تشکر می‌کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین