کد خبر: ۱۱۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۵

حمله دوباره سعیدلو به علی‌آبادی

من سازمان بی‌برنامه و فدراسیون‌های به هم ریخته را تحویل گرفتم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی سعیدلو در مصاحبه‌ای دیگر، محمد علی‌آبادی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی را به باد انتقاد گرفته است. 

او می‌گوید: «زمانی که به سازمان تربیت بدنی آمدم، 24 فدراسیون سرپرست داشتند و آشفتگی کامل بر آن‌ها حاکم بود. چون دعوایی بین سازمان تربیت بدنی و سازمان بازرسی کل کشور در بحث دو شغله‌ها وجود داشت. در این فدراسیون‌ها معمولا کسانی مسئول بودند که دو یا سه دوره رییس بودند و در تاریخ هم جزو بدترین فدراسیون‌ها بودند. من برای تک‌تک ورزشکاران وقت گذاشتم با آنها صحبت کردم هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که چنین کاری کرده است. حداقل در بیست سال گذشته این اتفاق نیفتاده است خود ورزشکاران این مسأله را گفتند. اگر شخصی چنین ادعایی کند دروغ می‌گوید. من سازمان بی‌برنامه و فدراسیون‌های به هم ریخته را تحویل گرفتم.» 

او در مورد پیش‌بینی‌هایی که پیش از بازی‌های آسیایی انجام شده نیز می‌گوید: «کمیته ملی المپیک در نامه‌ای رسمی که موجود است به ما اعلام کرده که 13 مدال در گوانگجو می‌گیریم. بررسی کارشناسی سازمان تربیت بدنی هم کسب 17 مدال بود. من به دلیل شناخت ویژه از شرایط و وضعیت ورزشکاران اعزامی ایران به گوانگجو در مصاحبه‌ای که با یک سایت چینی داشتم اعلام کردم که ایران 20 طلا، 20 نقره و 20 برنز در گوانگجو می‌گیرد. اگر کسی می‌گوید پیش‌بینی کرده بوده که 20 مدال می‌گیریم باید بیایند و ثابت کنند، سند بیاورند، اینکه در روزی که کاروان ایران 18 طلا گرفته بیاییم و بگوییم که 17 طلا پیش‌بینی کمیته بوده صحیح نیست. ما همه پیش‌بینی‌های کمیته را به صورت مکتوب در اختیار داریم آنها اعلام کردند که 13 مدال در گوانگجو می‌گیریم، از افشارزاده بپرسید که آیا در کمیته ملی المپیک صحبت 27 یا 21 طلا شده است. او از این پیش بینی اظهار بی اطلاعی می‌کند.»

سعیدلو در پایان گفت‌وگو کنایه‌ای هم به پیش‌بینی‌های علی‌آبادی می‌زند و در پاسخ به این سوال که «علی آبادی پس از بازی‌های آسیایی دوحه پیش‌بینی کرد که در گوانگجو چهارم می‌شویم، پیش‌بینی شما برای دوره بعد بازیهای آسیایی چیست؟» می‌گوید: «ابتدا باید بگویم که حرف اول و آخر هر فردی باید یکی باشد. اجازه بدهید از راه برسیم. فعلا برای پیش‌بینی ‌زود است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین