کد خبر: ۱۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۱
داودی، معاون اول سابق رییس‌جمهوری خبر داد:

اساتید ترور شده حفاظت می‌شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز داودی استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه از شهید دکتر مجید شهریاری محافظت می‌شده است درباره ضرورت ارتقای تدابیر امنیتی برای دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: باید مسائل امنیتی را بیشتر رعایت کنیم و حفاظت را بالا ببریم. 

پرویز داودی در پی ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی و شهادت دکتر شهریاری، گفت: ضرورت افزایش تدابیر امنیتی برای محافظت از استادان و دانشمندان هسته‌ای کشور بالا است. البته از این عزیزان حفاظت می‌شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت نهم با بیان اینکه کشورمان همیشه در معرض این آسیب‌ها است، گفت: قطعا باید مسائل امنیتی را بیشتر رعایت کنیم و حفاظت را بیشتر بالا ببریم گفت: این ترورها هشدار مجددی به مسئولان نظام است که نسبت به موضوع تامین امنیت و حافظت از این چهره‌ها حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی افزود: با توجه به این که یکسری نظام‌های اطلاعاتی خیلی متمرکز و پیچیده به دنبال دانشمندان هسته‌ای کشورمان هستند بنابراین باید تدابیر حفاظتی‌مان را قوی‌تر کنیم. درخصوص نحوه و کیفیت حفاظت از شهید دکتر مجید شهریاری یا دکتر فریدون عباسی وزارت اطلاعات و مسئولانی که بیشتر در این زمینه‌ها دست اندرکار هستند بیشتر می‌توانند توضیح دهند.

صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه 89 مجید شهریاری و فریدون عباسی دو استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی در دو حادثه جداگانه مورد سوء‌قصد قرار گرفتند که در این حادثه دکتر شهریاری به مقام شهادت نائل آمد و دکتر عباسی مجروح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
0
0
گفتمان حضرت مثل هواي تهران و امثال آن وارونه است! اگر مواظبت از مغزهاي علمي مملكت عاقبتش ترور آنان باشد عدمش به زوجود نيست؟ نكند فقط اينان را مي پائيندند كه مبادا فلنگ را ببندند؟! مغزهاي نفتي كه راه فرار در پيش گرفته‌اند. انگار بقيه هم از ناامني بايد فرار را بر قرار ترجيح بدهند بسكه هوا پس است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین