کد خبر: ۱۱۵۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۶
کمیته اضطراری آلودگی هوا:

ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها یکشنبه دایر هستند

ادارات دولتی و نهادها یک‌ساعت زودتر تعطیل خواهند شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمیته مواقع اضطراری هوای تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها یکشنبه دایر هستند. 

این کمیته اعلام کرد: بر اساس گزارش ایستگاه‌های اندازه‌گیری در شهر تهران و پیش‌بینی سازمان هواشناسی شرایط هوای تهران به‌دلیل پدیده وارونگی همچنان درسطح هشدار قرار داشته و لازم است همشهریان حداکثر همراهی و مشارکت در بهبود شرایط موجود را همچون روزهای گذشته به‌عمل آورند.

بر اساس این اطلاعیه فردا یکشنبه 14 آذر ماه همه مراکز اموزشی از مقطع ابتدایی تا دبیرستان، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی دایر است و طرح زوج و فرد از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تمامی سطح تهران با جدیت اجرا خواهد شد و از تردد وسائل نقلیه قافد معاینه فنی و آلوده کننده چلوگیری می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: همه ادارات دولتی و نهادها فردا یکشنبه یکساعت زودتر تعطیل خواهند شد و در آینده با تدبیر مدیران کاهش ساعت کاری جبران خواهد شد.

کمیته مواقع اضطراری هوای تهران اجرای مصوبات گذشته این کمیته را مورد تاکید قرار داده است. این کمیته از افراد سالمند و یا مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های تنفسی خواست از حضور در معابر خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین