کد خبر: ۱۱۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱

رای فوتبالی‌های حاضر در پارتی امروز اعلام می‌شود

اعمال بالاترین محرومیت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر هیأت رسیدگی به تخلفات حرفه ای با تاکید بر اینکه فوتبالیست‌های شرکت کننده در پارتی شبانه حیثیت جامعه فوتبال و ورزش را خدشه دار کردند گفت: بالاترین میزان محرومیت را نسبت به بازیکنان خاطی اعمال خواهیم کرد.

علیرضا علیپور ضمن اعلام این مطلب افزود: انتشار گسترده این خبر در جامعه و خدشه ای که از این بابت به جامعه فوتبال و ورزش کشور وارد می‌شود جبران‌ناپذیر است و در صورتی‌که تخلف این بازیکنان محرز شود، حداکثر مجازات نسبت به افراد خاطی اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی پیرامون حضور چهره‌های سرشناس فوتبال در این پارتی شبانه هستیم و با محرز شدن حضور بازیکنان قطعا هیأت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در نشستی فوق‌العاده به این پرونده رسیدگی و اعلام رای خواهد کرد.

دبیرکمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای با ابراز تاسف نسبت به این اتفاق تصریح کرد: این اقدام ناپسند باعث شد تا جامعه فوتبال به این‌گونه اقدامات متهم شوند که چنین لطمه‌ای به اعتبار فوتبال کشور غیرقابل گذشت و چشم‌پوشی است و باید مجازاتی متناسب با آن نسبت به بازیکنان خاطی اعمال شود.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه هیأت رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه گزارش کاملی از پرونده‌های ارجاعی به هیأت رسیدگی در بخش بازیکنان و مربیان وحتی مدیرعامل برخی باشگاه‌ها و تصمیمات و محرومیت‌های اعمال شده، ارائه شد که اعضای هیأت رئیسه ضمن تایید رویه هیأت رسیدگی خواستار برخورد جدی و قاطع با اینگونه مفاسد در فوتبال و در چارچوب منشور اخلاقی شدند تا به مرور بساط اینگونه ناهنجاری‌ها در فوتبال کشور برچیده شود.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در مورد رای این بازیکنان گفت: این جلسه قرار بود عصر دیروز(یکشنبه) برگزار شود که برای انجام تحقیقات بیشتر، استعلام از مراجع ذیربط و تکمیل مدارک تصمیم گرفتیم این جلسه به امروز دوشنبه موکول کنیم. در این جلسه به‌طور ویژه پرونده حضور چند چهره سرشناس فوتبال در پارتی شبانه مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت و رای نهایی خود را در خصوص این تخلف صادر خواهیم کرد.

گفته می‌شود طبق آئین‌نامه ستاد منشور اخلاقی محرومیت 3 ماه تا 3 سال نسبت به بازیکنان خاطی اعمال خواهد شد که دبیر هیأت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای از اعمال اشد مجازات در مورد بازیکنان دستگیر شده خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Czechia
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
0
0
براي يك خلاف چند بار بايد مجازات شد؟
يكبار تو دادگاه كشور يكبار تو فدراسيون؟
خيلي جالبه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
منتظر برخورد قاطع هستیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین