کد خبر: ۱۱۵۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵

دادستان تهران: مردم می‌توانند در مورد آلودگی هوا به دادسراها شکایت کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان تهران گفت: مردم همچنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه نقض حقوق شهروندی به علت آلودگی هوا به دادسراها شکایت کنند. 

عباس جعفری دولت‌آبادی در نشست خبری عصر سه‌شنبه در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد اظهارات سخنگوی شورای شهر تهران مبنی بر ورود دادستان به پرونده آلودگی هوا گفت: بهتر است فضا را قضایی نکنیم زیرا مسئولان عزم خود را جزم کرده اند تا موضوع آلودگی هوای تهران را برطرف کنند که نمونه آن طرح موفقیت آمیز زوج و فرد در تهران بوده است. 

وی افزود: اگر شیوه‌ها و روش‌های مسئولان در کنترل آلودگی هوای تهران به نتیجه‌ای نرسید دادستان تهران به عنوان نماینده مدعی‌العموم وارد می‌شود که می‌توان به آلودگی کارخانجات، صنایع، پالایشگاه و فرودگاه مهرآباد اشاره کرد. 

جعفری دولت آبادی اظهار داشت: مردم همچنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه نقض حقوق شهروندی به علت آلودگی هوا به دادسراها شکایت کنند. 

دادستان تهران در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه چرا به برخی از زندانیان حوادث پس از انتخابات مانند سحرخیز، زیدآبادی و باستانی مرخصی داده نمی‌شود، گفت: مرخصی در صورتی به زندانی داده می‌شود که برای زندان و دادگاه محرز شده باشد که شخص اصلاح شده است زیرا مرخصی یک امتیاز است و این امتیاز به فرد اطلاق شده داده می‌شود. 

وی افزود: در مورد این متهمان متاسفانه آنها همچنان از داخل زندان بیانیه صادر می‌کنند و خود را به عنوان اسرای نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده‌اند و این چون ادامه جرم در داخل زندان است و شخص مجرم اصلاح نشده است به وی مرخصی داده نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین